Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Sieć Netto zwiększy liczbę produktów pod marką własną o prawie 30 proc.

Na półkach sklepów duńskiej sieci Netto można znaleźć obecnie 180 produktów pod marką własną, wkrótce pojawi się na nich 50 kolejnych pozycji. - Do końca chcemy mieć na półkach ok. 230 produktów marki własnej - mówi Daniel Grabka, szef Działu Zakupów sieci Netto.

Sieć Netto zwiększy liczbę produktów pod marką własną o prawie 30 proc.

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 26-03-2010, 12:19

 I dodaje: - Obecnie mamy opracowaną koncepcję na kilkadziesiąt produktów w ramach marki własnej, praktycznie gotowych do wprowadzenia. To kiedy pojawią się na półkach naszych sklepów uzależniamy od oczekiwań konsumentów, sytuacji rynkowej i współpracy z dostawcami - wyjaśnia Daniel Grabka.

Jednocześnie podkreśla, że sklepy Netto bazują na ofercie oryginalnych produktów markowych, których jest obecnie na półkach ok. 300. - W naszych placówkach klient ma wybór, nie chcemy nikogo zmuszać do zakupu marki własnej w każdej kategorii - wyjaśnia Daniel Grabka. - Gdy w danej kategorii jest ugruntowany lider, mający wysokie udziały rynkowe, nie pozbawiamy klientów możliwości zakupu takiego produktu w naszym sklepie. Ale, oczywiście, liczba produktów z kategorii marki własnej będzie stale rosnąć - dodaje.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przedstawiciel sieci nie chce zdradzić ile produktów typu private label sieć chce mieć na swoich półkach docelowo. Jednak zaznacza, że marka własna ma stanowić ok. 15 proc. asortymentu. Obecnie produkty private label generują ok. 15 proc. obrotów firmy.

Obecnie sieć Netto najmocniej rozbudowany asortyment typu private label ma w takich kategoriach jak: napoje, słodycze, makarony, piwo, dania gotowe, czy konserwy. Jak zapewnia Daniel Grabka Netto będzie najmocniej rozwijać swoją ofertę produktów sieciowych właśnie w tych obszarach.

Duńska sieć handlowa Netto oferuje swoim klientom ponad 180 produktów marki własnej. - Produkty sieciowe są w zdecydowanej większości produkowane przez polskich dostawców - tłumaczy szef Działu Zakupów w sieci Netto Polska. Wśród dostępnych na półkach produktów typu private label znajdują się takie marki jak: Flossy (artykuły higieniczne), Firenze (makaron produkowany z pszenicy Durum), Vespucci, SunCruiser, Kingsway, Loveliness, Duet, Plantage, czy FruityWay.

Netto zarządza w Polsce siecią ok. 190 sklepów dyskontowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Netto RSS ALERT    /    private label RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.177.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!