I dodaje: - Obecnie mamy opracowaną koncepcję na kilkadziesiąt produktów w ramach marki własnej, praktycznie gotowych do wprowadzenia. To kiedy pojawią się na półkach naszych sklepów uzależniamy od oczekiwań konsumentów, sytuacji rynkowej i współpracy z dostawcami - wyjaśnia Daniel Grabka.
Jednocześnie podkreśla, że sklepy Netto bazują na ofercie oryginalnych produktów markowych, których jest obecnie na półkach ok. 300. - W naszych placówkach klient ma wybór, nie chcemy nikogo zmuszać do zakupu marki własnej w każdej kategorii - wyjaśnia Daniel Grabka. - Gdy w danej kategorii jest ugruntowany lider, mający wysokie udziały rynkowe, nie pozbawiamy klientów możliwości zakupu takiego produktu w naszym sklepie. Ale, oczywiście, liczba produktów z kategorii marki własnej będzie stale rosnąć - dodaje.
Przedstawiciel sieci nie chce zdradzić ile produktów typu private label sieć chce mieć na swoich półkach docelowo. Jednak zaznacza, że marka własna ma stanowić ok. 15 proc. asortymentu. Obecnie produkty private label generują ok. 15 proc. obrotów firmy.
Obecnie sieć Netto najmocniej rozbudowany asortyment typu private label ma w takich kategoriach jak: napoje, słodycze, makarony, piwo, dania gotowe, czy konserwy. Jak zapewnia Daniel Grabka Netto będzie najmocniej rozwijać swoją ofertę produktów sieciowych właśnie w tych obszarach.
Duńska sieć handlowa Netto oferuje swoim klientom ponad 180 produktów marki własnej. - Produkty sieciowe są w zdecydowanej większości produkowane przez polskich dostawców - tłumaczy szef Działu Zakupów w sieci Netto Polska. Wśród dostępnych na półkach produktów typu private label znajdują się takie marki jak: Flossy (artykuły higieniczne), Firenze (makaron produkowany z pszenicy Durum), Vespucci, SunCruiser, Kingsway, Loveliness, Duet, Plantage, czy FruityWay.
Netto zarządza w Polsce siecią ok. 190 sklepów dyskontowych.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (0)