Sieć Odido chce dynamizować sprzedaż dzięki markom własnym
Jedynym warunkiem, który musi spełnić przedsiębiorca chcący wstąpić do franczyzowej sieci Odido, jest wprowadzenie do sprzedaży 1000 produktów marek Makro: Aro i Fine Foods. Jak mówi Krzysztof Dobczyński, koordynator Odido, to właśnie te produkty mają zdynamizować sprzedaż w placówkach sieci - informuje dlahandlu.pl.
- Marka Aro to najtańsza marka na rynku, o co dbamy systematycznie monitorując ceny u konkurencji. Produkty z tym logo mają budować wizerunek taniego sklepu. Wiemy od naszych partnerów, że świetnie się sprzedają. W czerwcu wystartujemy z kampanią reklamową, promującą markę - powiedział Krzysztof Dobczyński.
- Jeśli chodzi o Fine Food, są to produkty bardzo dobrej jakości, tańsze o 20-30 proc. od ich odpowiedników. Mają poprawiać rentowność naszych punktów handlowych. Aktualnie oferta Fine Food to 300 produktów, do końca czerwca ma ich być 600 - dodaje koordynator sieci Odido i manager marketingu ds. grup klientów traders w Makro.
Sprzedaż Fine Food zostanie wsparta kampanią marketingowa - podaje dlahandlu.pl.
Dyrektor Makro: Chcemy by sklepy Odido konkurowały z sieciami w całym kraju
