Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Sieć Odido chce dynamizować sprzedaż dzięki markom własnym

Jedynym warunkiem, który musi spełnić przedsiębiorca chcący wstąpić do franczyzowej sieci Odido, jest wprowadzenie do sprzedaży 1000 produktów marek Makro: Aro i Fine Foods. Jak mówi Krzysztof Dobczyński, koordynator Odido, to właśnie te produkty mają zdynamizować sprzedaż w placówkach sieci - informuje dlahandlu.pl.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: www.dlahandlu.pl
Data: 11-04-2011, 14:36

- Marka Aro to najtańsza marka na rynku, o co dbamy systematycznie monitorując ceny u konkurencji. Produkty z tym logo mają budować wizerunek taniego sklepu. Wiemy od naszych partnerów, że świetnie się sprzedają. W czerwcu wystartujemy z kampanią reklamową, promującą markę - powiedział Krzysztof Dobczyński.

- Jeśli chodzi o Fine Food, są to produkty bardzo dobrej jakości, tańsze o 20-30 proc. od ich odpowiedników. Mają poprawiać rentowność naszych punktów handlowych. Aktualnie oferta Fine Food to 300 produktów, do końca czerwca ma ich być 600 - dodaje koordynator sieci Odido i manager marketingu ds. grup klientów traders w Makro.

Sprzedaż Fine Food zostanie wsparta kampanią marketingowa - podaje dlahandlu.pl.

Dyrektor Makro: Chcemy by sklepy Odido konkurowały z sieciami w całym kraju

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krzysztof Dobczyński RSS ALERT    /    Odido RSS ALERT    /    Makro Cash and Carry RSS ALERT    /    ARO RSS ALERT    /    Fine Food RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.223.227
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!