Sieć Piotr i Paweł coraz bliżej 80 sklepów
Rok 2011 rozpoczął się bardzo pracowicie dla sieci supermarketów Piotr i Paweł. Od stycznia do kwietnia firma otworzyła trzy nowe placówki i tym samym sieć liczy już 79 sklepów.

Pierwszy supermarket (powierzchnia 932 mkw.) ruszył 30 marca w Gdańsku przy ul. Nieborowskiej 8, i jest to czwarty sklep pod tym szyldem, w tym mieście.
Druga placówka (powierzchnia 1,2 tys. mkw.) ruszyła 8 kwietnia w Bolesławicach k. Słupska, zaś trzeci sklep (powierzchnia 818 mkw.) został otwarty 16 kwietnia w Szczecinie. Ta placówka, to drugi sklep pod tym szyldem, w tym mieście.
Piotr i Paweł chce otworzyć, w tym roku siedem nowych sklepów, tym samym zakończy go liczbą 83 placówek. W 2010 r. sieć uruchomiła 10 sklepów i zakończyła go z liczbą 76 sklepów w 45 miastach na terenie całego kraju.
W ubiegłym roku sieć supermarketów Piotr i Paweł miała 1,58 mld zł przychodów. Na koniec 2011 r. operator prognozuje wzrost obrotów o 17 proc. w stosunku do roku 2010.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.