Sieć Piotr i Paweł zmienia wizualizację i uruchamia promocje
Poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł wprowadza nowe rozwiązania funkcjonalne i wizualne w swoich sklepach.
Jednym z nowych elementów, który pojawił się ostatnio w placówkach sieci jest, np. nowa markiza w dziale warzyw i owoców.
Operator wprowadził do sklepów nowe koszyki ze specjalnymi wózkami.
Piotr i Paweł prowadzi nową kampanię promocyjną pod hasłem "Z miłości do Świeżości", a także dwie duże akcje promocyjne z cyklu "Tygodni Świeżości" tematycznie związana z asortymentem ryb, serów.
Firma zrealizowała także specjalną akcję "Tydzień kobiet" i zapowiada, że wkrótce uruchomi kolejne działania promocyjne.
Piotr i Paweł chce otworzyć, w tym roku siedem nowych sklepów, tym samym zakończy go liczbą 83 placówek. W 2010 r. sieć otworzyła 10 sklepów i zakończyła go z liczbą 76 sklepów w 45 miastach na terenie całego kraju.
W ubiegłym roku sieć supermarketów Piotr i Paweł miała 1,58 mld zł przychodów. Na koniec 2011 r. operator prognozuje wzrost obrotów o 17 proc. w stosunku do roku 2010.
