Sieć Polomarket odświeża logo i pracuje nad remodelingiem sklepów
Zgodnie z zapowiedziami, sieć sklepów Polomarket dokonała liftingu swojego logo - zredukowana została w nim liczba kolorów. Zmiana znaku rozpoznawczego wiąże się ze strategią firmy na lata 2013-2016, ogłoszoną w marcu br.

Nowa strategia zakłada niemal podwojenie przychodów, rozwój organiczny i akwizycje. Władze sieci zapowiedziały także nowy system identyfikacji wizualnej. Zadeklarowano też, że trwają już prace nad projektem wprowadzenia zmian w obrębie sali sprzedaży. Dodatkowo władze sieci zapowiedziały, że wkrótce otwarty zostanie czterechsetny sklep sieci.
Liczba kolorów w logo firmy Polomarket została zredukowana. Podstawową barwą sieci jest kolor czerwony, na jego tle widnieje biały logotyp z żółtym półokręgiem w tle, który kojarzy się ze słońcem. Jak informują przedstawiciele firmy "kolory biały i czerwony nawiązują do polskich korzeni firmy Polomarket - największej polskiej sieci spożywczej, zaś hasło przewodnie „Mój ulubiony" jest ukłonem w stronę wszystkich utożsamiających się z siecią klientów i wprost odnosi się do misji sklepów Polomarket".
Nowe, obowiązujące od 17 kwietnia br. logo będzie pojawiać się na wszystkich materiałach reklamowych sieci Polomarket.
Jednocześnie trwają prace nad projektem zmian w obrębie sali sprzedaży. Sklepy docelowo staną się bardziej przestronne, przyjazne dla Klientów i nowoczesne. Wszystkie zmiany będą służyły podnoszeniu komfortu zakupów i standardów obsługi oraz wpłyną pozytywnie na aspekt wizualny sieci. Niebawem zostanie otwarty czterechsetny Polomarket, z modelowo wdrożonymi rozwiązaniami nowego systemu identyfikacji wizualnej.
Przychody netto sieci Polomarket w 2012 r. wyniosły ponad 3,5 mld zł, a wypracowany wynik EBITDA był najwyższy w historii. Za kwotę blisko 200 mln zł Grupa otworzyła 56 nowych supermarketów i zamknęła rok 2012 liczbą 385 placówek. Na koniec roku 2016 firma chce osiągnąć 6 mld zł przychodów netto.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.