Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Sieć Polomarket uruchomiła płatności bezgotówkowe BLIK

Od 26 czerwca br. (środa) we wszystkich sklepach Polomarket za zakupy można płacić za pomocą smartfona i zainstalowanej na nim aplikacji jednego z 11 banków, które udostępniają BLIKA.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 29-06-2019, 16:37

Od środy 26 czerwca br. we wszystkich sklepach z logo Polomarket można zapłacić bezgotówkowo za pomocą BLIKA. Jest to polski system płatności mobilnych, który umożliwia użytkownikom smartfonów m.in. dokonywanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłacanie i wpłacanie gotówki w bankomatach, a także realizowanie przelewów natychmiastowych na numer telefonu. BLIK poszerza tym samym dotychczasowy wachlarz możliwości płatniczych w Polomarkecie oraz umożliwia robienie zakupów bez portfela.

- Z naszych obserwacji wynika, że klienci coraz częściej wybierają formę płatności bezgotówkowej. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom rozszerzyliśmy metody dokonywania płatności o BLIKA. To jedna z nowocześniejszych i, co warte podkreślenia, bezpiecznych metod płacenia. Eliminuje ona konieczność noszenia ze sobą nie tylko gotówki, ale i karty płatniczej. Wystarczy smartfon i aplikacja mobilna banku, aby zapłacić za zakupy. Cała operacja jest bardzo wygodna i nie trwa dłużej niż kilka sekund – podkreśla Anita Tołysz, dyrektor administracji i compliance, pełnomocnik ds. bezpieczeństwa w sieci Polomarket.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W podejmowanych przez sieć Polomarket działaniach coraz mocniej stawia się na innowacyjność i korzystanie z nowoczesnych technologii. Taką strategią firma kierowała się także ponad trzy lata temu, wprowadzając program lojalnościowy Polokarta, do którego można przystąpić poprzez wprowadzenie na terminalu płatniczym jedynie numeru telefonu.

- Komfort naszych klientów jest dla nas kwestią priorytetową. Płatności BLIKIEM to kolejny krok do tego, by wizyty i zakupy w Polomarkecie były jeszcze bardziej wygodne i przystępne dla klientów. Cieszy nas to, że udało nam się wprowadzić BLIKA do naszych placówek w całej Polsce – dodaje Anita Tołysz.

Z funkcji mogą korzystać wszyscy posiadacze aplikacji banków, które udostępniają BLIKA. Współpracujące banki to: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Getin Bank, T-Mobile Usługi Bankowe, BNP Paribas, Credit Agricole i Bank Pekao S.A. Tylko w pierwszym kwartale 2019 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali prawie 40 milionów transakcji. To blisko 3 razy tyle co rok temu (14 mln.).

- BLIK systematycznie staje się powszechną metodą płatności w Polsce. Użytkownicy coraz chętniej z niego korzystają wszędzie tam, gdzie jest dostępny. Polomarket jest jedną z największych i najdłużej działających sieci detalicznych w Polsce, w której kładzie się duży nacisk na wykorzystanie technologii mobilnych. Dlatego jestem przekonany, że umożliwienie płacenia BLIKIEM zostanie bardzo dobrze odebrane przez klientów sieci – mówi Adam Kokoszkiewicz, dyrektor departamentu sprzedaży z Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Polomarket RSS ALERT    /    BLIK RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.177.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!