Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Sieć Polomarket zanotowała w I kw. br. ponad 13 proc. wzrost sprzedaży

Jedna z największych rodzimych sieci handlowych odnotowała w I kw. 2010 r. wzrost sprzedaży netto (w stosunku do I kw. 2009) na wszystkich sklepach aż o 13,48 proc. do ponad 628,55 mln zł. Sprzedaż like for like (liczona na stałej bazie sklepów ) w placówkach Polomarketu, wzrosła o prawie 8 proc.

Sieć Polomarket zanotowała w I kw. br. ponad 13 proc. wzrost sprzedaży

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 06-04-2010, 11:10

Wynik imponuje tym bardziej, że wiele sieci handlowych działających na polskim rynku sygnalizowało I kw. br. słabe wyniki sprzedaży, m.in. ze względu na ciężką zimę, okres poświateczny oraz narastające skutki spowolnienia gospodarczego, w tym wzrost bezrobocia.

W 2009 r. sieć Polomarket zanotowała. potężny bo ponad 18-proc. wzrost obrotów w stosunku do roku 2008. Oznacza to wzrost wartości sprzedaży do ok. 2,60 mld zł, gdy rok wcześniej wyniosła ona 2,2 mld zł. Wzrost sprzedaży na stałej bazie sklepów działających w 2008 r. wyniósł 14,5 proc.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Sieć z Kujaw zarządza obecnie w Polsce prawie 290 supermarketami Polomarket w 14 województwach. Według danych operatora sklepy sieci odwiedza ponad 11 mln klientów miesięcznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Polomarket RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • ~zawiedziona 2010-04-12 21:46:10
    Cały zarząd Polomarketu ma wszystko gdzieś. Dla nich liczy się tylko kasa i liczby na ich kontach. Tragedia narodowa to się nie liczy!! \"Przecież nic się nie stało\" wypowiedź jednego z kierowników.. Brawo dla nich!!(11.04.br sklep czynny)
  • poluszek 2010-07-28 16:25:53
    jestem pracownikiem polo ,pracuję już dość długo ,żeby zauważyć ogromny napływ klientów ,a co się z tym wiąże większe obroty sklepu.Jestem postrzegana jako dobry ,odpowiedzialny i przedewszystkim dyspozycyjny pracownik ale ostatnio poprostu wysiadam.Pracuję na stoisku mięsnym gdzie jest naprawdę cięzko,na bieżąco dokładany towar do lady;promocje,weekendówki,jednodniówki(czysty obłęd),a do tego wypiec bułeczki,nakroić serka ,przyjąć towar do chłodni a i jeszcze zamówionko w międzyczasie ,oczywiście równocześnie obsługując klientów no i w końcu wymarzona przerwa!!!ha i tu was zaskoczę ;brakło na nią czasu!Nie wspomniałam jeszcze ,że oczywiście czeka na mnie jeszcze regał na sklepie,przypisany określonej osobie przez kierownictwo,no bo terminy gonią i audyt za pasem. I za to wszystko szalona pensja 1100-1150zł.Taka sama jak 2 lata temu (conajmniej), w tym jeszcze marna premia i pieniążki za 5 dni urlopu:57zł!!!Wychodzi z mojego obliczenia że polo płaci 1,55 za godz.!!!ALE CO TAM LICZY SIĘ KASA I MARŻA,PRACOWNIK JEST DALEKO Z TYŁU , jak długo jeszcze wytrzymam ?Niewiem,zero motywacji i perspektyw na przyszłość za to maksimum wykorzystania i wyczerpania.Pozdrawiam wszystkich poluszków,nie dajmy się!!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.179.251
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!