Sieć Real i koncern Diageo organizują wspólną kampanię społeczną
Sieć hipermarketów Real i firma Diageo - producent alkoholi Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys organizują wspólną kampanię społeczną „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie."
Kampania promuje odpowiedzialne picie alkoholu. Akcja rozpoczęła się w pierwszym tygodniu lutego 2010 r. i potrwa do końca marca 2010 r. W jej ramach wśród klientów sieci Real w Polsce będą promowane cztery główne zasady odpowiedzialnego picia alkoholu:
18+ Alkohol jest tylko dla dorosłych. W Polsce mogą go kupować i spożywać osoby powyżej 18 roku życia.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Zjedz coś. Jedzenie przed lub podczas picia alkoholu spowalnia jego wchłanianie.
Pij wodę między drinkami. Alkohol odwadnia organizm, dlatego warto uzupełniać płyny i pić wolniej, pijąc na przemian napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Utrzymasz wówczas odpowiednie nawodnienie organizmu.
Nigdy nie prowadź pod wpływem alkoholu. Pomyśl o tym, jak wrócisz do domu zanim z niego wyjdziesz. Złap taksówkę lub wyznacz niepijącego kierowcę, który odwiezie cię do domu z imprezy.
Powyższe cztery wskazówki promowane są na stoiskach alkoholowych wszystkich 54 hipermarketów sieci Real, w całej Polsce. Odwiedzający stoiska alkoholowe mogą zapoznać się z przekazami akcji umieszczonymi na ulotkach, plakatach, standach promocyjnych oraz zawieszkach na butelkach alkoholi Johnnie Walker, Smirnoff i Baileys. Na przekazy akcji zwracają również uwagę hostessy rozdające ulotki i gratisowe butelki wody Nałęczowianka, promując tym samym dobry zwyczaj picia wody lub napojów bezalkoholowych między drinkami i dbanie o odpowiednie nawilżenie organizmu.
Dodatkowo, by wzmocnić siłę oddziaływania przekazów kampanii, przeprowadzono konkurs konsumencki pod hasłem „Co dla Ciebie oznacza odpowiedzialne picie alkoholu?" Wszyscy uczestnicy mają szansę na wygraną - kursy bezpiecznej jazdy samochodem.
