• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Sieć Ruch inwestuje w produkty pod marką własną

Jeszcze w tym roku w kioskach Ruchu pojawią się dwie marki własne w kategorii produktów FMCG. Docelowo ma być ich więcej, ale firma na razie nie zdradza jaka to będzie ilość.
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 21-06-2011, 14:23
Sieć Ruch inwestuje w produkty pod marką własną

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Wiadomo, że udział w sprzedaży produktów FMCG ma wynieść 50 proc. Tyle samo ma przypadać na sprzedaż prasy. Mocnym atutem nowej oferty Ruchu ma być kawa sprzedawana w kioskach przy głównych ciągach pieszych, opatrzonych nazwą Ruch Cafe. Jej podstawową cenę ustalono na 2,99 zł. Wyższe ceny będą miały cappuciono, latte.

Spółka wprowadza również zintegrowany system informatyczny monitorujący sprzedaż, który pozwoli na lepsze zarządzanie produktami i cenami. Koszt jego zakupu i wdrożenia wyniesie 55 mln zł do końca 2011 r. - mówi Anna Walczowska, członek zarządu Ruchu, odpowiedzialna za sprzedaż detaliczną, cytowana przez dlahandlu.pl. Te koszty mają się przełożyć na wzrost sprzedaży, gdyż dzięki lepszemu monitoringowi możliwe będzie lepsze zarządzanie asortymentem. W tym celu w 1500 punktach zainstalowane zostaną nowe kasy.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • romcio 2011-06-21 15:50:54

    I 3,20/h dla kioskarza Powodzenia

    Odpowiedz
  • grzybek64 2011-06-21 17:18:54

    tylko że Ruch niszczy kioskarzy,którzy dla nich zarabiali siedząc po kilkanascie godzin za marne grosze.

    Odpowiedz
  • jaś 2011-06-21 22:15:06

    teraz biały murzyn będzie jeszcze kawę parzył ...heh ciekawe ile kioskarze dają rade takiej pracy ?? po 14 godzin bez urlopów za marne grosze ..panowie na górze WSTYD liczy sie dla was jedynie kasa ,a człowiek na ryj może paść .....dlaczego pracującymi w kioskach Ruch nie zajęły sie media tak by ludzie dowiedzieli się jaki luksus pracy maja sprzedawcy .takie rzeczy to tylko w Polsce są możliwe . Panowie pismacy pogadajcie z kioskarzami napiszcie jak wygląda ich praca ,jak w Polsce uprawia się białe niewolnictwo ......

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!