Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Sieć Sfinks: Założone w strategii na lata 2011-14 przychody i EBITDA nieaktualne

Planowane w strategii na lata 2011-2014 wyniki spółki Sfinks są nieaktualne w związku ze zmianą przyjętych w strategii założeń, a zwłaszcza dotyczących restrukturyzacji zadłużenia bankowego - podał Sfinks w komunikacie. Spółka podała jednocześnie, że wytyczone w strategii kierunki rozwoju firmy pozostają aktualne.

Sieć Sfinks: Założone w strategii na lata 2011-14 przychody i EBITDA nieaktualne
Sfinks w sobotnim komunikacie podał, że przyjęte w strategii kierunki rozwoju nie zmieniły się.

Autor: PAP
Data: 01-05-2011, 20:27

"W związku z ww. czynnikami nieaktualne stają się podane w strategii z kwietnia 2010 r. założenia co do osiągnięcia niektórych wyników ekonomiczno-finansowych, tj. zakładana wysokość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży oraz EBITDA, zaprezentowane w odniesieniu do roku 2011 i 2014" - podano w komunikacie spółki.

Firma, w strategii z kwietnia 2010 roku, planowała w 2011 roku skonsolidowane przychody na poziomie 250 mln zł, a w 2014 powyżej 450 mln zł. EBITDA w 2011 r. miała wynieść 12 mln zł, a w 2014 r. powyżej 45 mln zł.

Sfinks w sobotnim komunikacie podał, że przyjęte w strategii kierunki rozwoju nie zmieniły się.

"Jednocześnie zarząd informuje, że kierunki rozwoju wytyczone w strategii opublikowanej w kwietniu 2010 r. nie ulegają zmianie. Celem strategii Sfinks Polska S.A. jest zbudowanie międzynarodowej sieci restauracji w oparciu o silne, rozpoznawalne marki gastronomiczne działające w modelu franczyzowym w Polsce i masterfranczyzowym za granicą" - napisano w komunikacie.

Strategia Sfinksa zakładała wzrost liczby restauracji z powyżej 150 w 2011 r. do powyżej 290 w 2014 r. oraz rozwój sieci restauracji pełnowymiarowych w segmencie casual dining przy zapewnieniu rentowności poszczególnych placówek, zwiększenie sprzedaży sieci restauracji pełnowymiarowych dzięki wprowadzeniu nowych kanałów dystrybucji (wynos posiłków, dowóz dań do biur i domów oraz usługi cateringu), uruchomienie konceptów restauracyjnych typu express i wejście w segment fast casual dining oraz rozwój sieci za granicą poprzez sprzedaż masterfranczyzy własnych konceptów gastronomicznych.

W sobotnim komunikacie podano, że w I kwartale tego roku spółka kontynuowała, dzięki pozyskaniu finansowania pomostowego od Sylwestra Cacka, rozwój sieci restauracji pełnowymiarowych w segmencie casual dining. W pierwszym kwartale 2011 r. spółka uruchomiła cztery nowe restauracje, a w kolejnych czterech lokalizacjach trwa proces inwestycyjny.

Ponadto uruchomiono nowe koncepty restauracyjne typu express i rozpoczęto działalność w segmencie fast casual dining. Pierwsze dwa punkty pilotażowe zostały uruchomione w pierwszym kwartale 2011 r., w kolejnych trzech trwają prace wykończeniowe i przygotowanie do otwarcia.

Sfinks kontynuował także działania w obszarze dostosowania posiadanych konceptów gastronomicznych do wymogów rynków zagranicznych i sprzedaży masterfranczyzy.

Spółka zamierza w tym roku uruchamiać restauracje pełnowymiarowe i punkty typu express w kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sfinks RSS ALERT    /    restauracje RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!