Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Sieć Sklep Polski chce uczestniczyć w konsolidacji rynku detalicznego

- Nie ukrywam, że Spółka Sklep Polski rozważa stworzenie fuzji z innymi sieciami tak, żeby móc być siecią ogólnopolską - mówi "Poradnikowi handlowca" Maciej Igliński, dyrektor sieci Sklep Polski.


Autor: Poradnik handlowca
Data: 06-01-2010, 13:40

W ciagu 10 lat z 30 placówek sieć rozrosła się do 232 sklepów, i działa na terenie czterech województw: wielkopolskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego oraz lubuskiego.

Sieć jako samodzielna spółka powstała w 2008 r. kiedy to przedsiębiorstwo PHUP A. Szeszycki przekształciło się w spółkę komandytową, a firma została podzielona na dwie oddzielne spółki. Pierwsza o nazwie PHUP Gniezno skupiła się na działalności dystrybucyjno-hurtowej, drugą spółką była franczyzowa sieć Sklep Polski. Sklepy zaopatrywane są w dużej mierze z hurtowni PHUP Gniezno.

Spółka PHUP A. Szeszycki przed podziałem generowała obroty w wysokości ponad 600 mln zł rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PHUP Gniezno RSS ALERT    /    Sklep Polski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.36.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!