Od dziś sklepy E.Leclerc funkcjonują pod nowym logo. Jego zmianę przedstawiciele Ruchu argumentują rozwojem wartości, jakimi od początku istnienia kierują się sklepy E.Leclerc.

Jak wyjaśniają przedstawiciele sieci E.leclerc: „Odnowione logo, dzięki wprowadzeniu białego koloru, stało się lżejsze i bardziej przejrzyste, zyskując jednocześnie na nowoczesności. Znajdujący się w jego środku pomarańczowy kształt symbolizuje naszą planetę, nawiązując do podstawowej idei E.Leclerc w centrum swoich działań stawiającej ludzi. Także główny, niebieski kolor zyskał jaśniejszy odcień. Całość zyskała nieco delikatnego, kobiecego charakteru dzięki zastosowaniu nowej typografii."

Odświeżenie logo jest kolejnym, po prezentacji nowego sloganu i strony internetowej, krokiem E.Leclerc w nowej kampanii marketingowej. - To raczej aktualizacja niż zmiana. Rozwijamy się, idziemy do przodu. Wprowadzamy nowe koncepcje i rozwiązania, by jeszcze trafniej realizować swoje idee - tłumaczy Krzysztof Gajewski, prezes E.Leclerc Bielany.

Projekt nowego logo przygotowała paryska agencja Saguez & Partners. Logo pojawiło się już na katalogu z produktami zabawkowymi Ruchu E.Leclerc w Polsce. Opatrzone nim będą także kolejne gazetki wydawane przez poszczególne super- i hipermarkety.

E.Leclerc to pierwsza europejska sieć zrzeszająca niezależnych handlowców prowadzących pod wspólnym szyldem ponad 500 sklepów wielkopowierzchniowych we Francji i innych krajach europejskich. W roku 2011 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2648 mln zł, czyli o 5,2 proc. więcej w stosunku do poprzedniego roku. Obecnie zatrudnia 6200 pracowników w 40 sklepach znajdujących się w 36 miastach na terenie 15 województw.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl