Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Sieć sklepów Jysk i Apteka1 wchodzą do programu lojalnosciowego Payback

Sieć aptek Apteka1, Jysk oraz Mango Media dołączyły do grona partnerów największego na polskim rynku Programu Bonusowego Payback. W Polsce dwa tygodnie po inauguracji, liczba aktywnych kart Payback przekroczyła milion.


Autor: pr
Data: 01-03-2010, 10:55

- Naszym celem jest sukcesywny rozwój programu i rozszerzanie portfolio partnerów o nowe marki z kolejnych branż. Dołączenie do grona naszych dotychczasowych partnerów, czyli Allegro, BP, Fly.pl, Kolportera, Mix Electronics, Orange, Telekomunikacji Polskiej, Grupy Hotelowej Orbis i sieci hipermarketów Real trzech nowych marek - Jysk i Apteka1 i Mango Media pozwala nam zaoferować uczestnikom nową jakość - nowe możliwości zbierania punktów, a co za tym idzie ich szybszą wymianę na nagrody i inne opcje. Z kolei nowi partnerzy będą mogli przekonać się o skuteczności nowoczesnego narzędzia w obszarze marketingu bezpośredniego jakim jest Payback - mówi Sylwia Pyśkiewicz, dyrektor zarządzająca Loyalty Partner Polska.

W ciągu pierwszych dwóch tygodni działalności, w portfelach Polaków znalazło się ponad milion aktywnych kart programu Payback. - Jesteśmy przekonani, że przyłączenie do Programu nowych marek zachęci jeszcze więcej osób do uczestnictwa w Programie i czerpania korzyści z codziennych zakupów razem z kartą - dodaje Sylwia Pyśkiewicz.

- Jysk postanowił przystąpić do programu, aby dodatkowo zwiększyć atrakcyjność swojej oferty dla klientów. Z punktu widzenia klienta Payback jest niewątpliwie najatrakcyjniejszym programem tego typu w Polsce. Wynika to z dwóch podstawowych powodów. Pierwszy to wielobranżowość programu, który zrzesza kilkanaście silnych i starannie dobranych marek. Drugim powodem jest możliwość wymiany punktów na towary i usługi sieci partnerskich, podczas gdy w innych programach klient może wyłącznie wymienić punkty na towary z ograniczonego katalogu prezentów. Uczestnictwo w Programie jest jednym z elementów, który pozwoli nam umacniać naszą pozycję lidera rynku branży wyposażenia wnętrz w Polsce" - dodaje Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Payback RSS ALERT    /    programy lojalnościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • abc 2010-03-01 18:59:30
    no nie przesadzajmy z tym liderowaniem Jyska w branży...
  • aaa 2010-03-09 12:31:54
    dolaczcie do payback sklepy biedronki

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.124.210
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!