Sieć sklepów Rabat liczy ponad 1000 placówek, rośnie siła sklepów convenience
Sieć sklepów Rabat liczy już ponad 1000 sklepów na terenie Polski, a zainteresowanie franczyzą ciągle rośnie. W siłę rośnie format convenience i e-commerce – ocenia sieć.
Sieć działa w trzech formatach: sklepy monopolowe, ogólnospożywcze i convenience, który rośnie w siłę.
- Współpraca małych sklepów na zasadzie franczyzy daje ogrom możliwości. Nasi franczyzobiorcy mają stały dostęp do pomocy marketingowej oraz IT, mogą skorzystać z projektowania i wyposażenia sali sprzedaży sklepu jak również uzyskać wiedzę specjalistów w każdym momencie nt. remodellingu – informuje sieć.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Podsumowanie kolejnego roku wskazuje na kolejne spadki w tempie rozwoju dyskontów. Przyczyna leży w nasyceniu rynku oraz agresywnej walce między dyskontami, a tym samym wzroście konkurencyjności. Potwierdzają się założenia, świadczące o wzroście sklepów typu convenience - podano.
Sieć podkreśla, że kolejną przyczyną zamykania się coraz to większej liczby sklepów są dostępne sklepy internetowe. Społeczeństwo ze względu na różny charakter swojej pracy oraz harmonogram dnia, często nie znajduje już czasu, nie wspominając o chęciach i energii, na zakupy stacjonarne.
- Na myśl o długich kolejkach przy kasach i na parkingach coraz częściej sięgamy po zakupy on-line, gdzie na spokojnie, późnym wieczorem możemy wybrać w internecie potrzebne dla nas produkty z możliwością dostarczenia ich na drugi dzień pod same drzwi. Coraz więcej klientów korzysta z formy E-commerce ze względu na wygodę i elastyczność dopasowaną do własnych potrzeb – czytamy w informacji sieci Rabat Detal.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.