Sieć Spar uruchomi w Polsce w tym roku 40 sklepów
Wiodącym formatem jest SPAR, czyli sklepy od 200 do 1000 mkw. powierzchni. 80 proc. naszego zapotrzebowania wypełni właśnie ten format. SPAR Express to placówki typu convenience o powierzchni od 100 do 200 mkw. Chcemy otworzyć około 40 sklepów w tym roku, głównie w formacie SPAR - mówi Wojciech Bystroń, prezes Spar Polska.
- Rozwój formuły Express, łącznie ze sklepami przystacyjnymi, nie jest teraz naszym priorytetem. Dziś nie prowadzimy również rozmów z dużymi operatorami stacji paliw - dodaje Wojciech Bystroń.
Zdaniem prezesa Spar, rok 2011 na pewno będzie kolejnym rok pod znakiem dyskontów. - Klienci zwracają się ku „tanim" produktom. Tanim w cudzysłowie, ponieważ w dyskoncie produkty wcale nie muszą być tanie. Tak są one po prostu postrzegane przez konsumentów, ale nie oznacza to, że tak jest w rzeczywistości - wyjaśnia nasz rozmówca.
