Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Sieć Stokrotka chce przyciągnąć klientów dzięki dużym rabatom

Ogólnopolska sieć supermarketów Stokrotka wprowadziła nowe rodzaje promocji dla klientów. Teraz, kupując większą liczbę produktów, można zapłacić taniej. Wszystko dzięki rabatom naliczanym przy kasie.


Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 23-11-2009, 20:44

2 za 1, 3 za 2, 4 za 3 - tak w Stokrotkach oznaczone zostały produkty, przy zakupie których naliczany jest rabat. Im więcej w koszyku, tym według przedstawicieli sieci więcej można zyskać. - Tę promocję przygotowaliśmy specjalnie pod kątem klientów, którzy lubią „polować na okazje" podczas codziennych zakupów. Teraz, kupując wybrane produkty, mogą za nie zapłacić nawet połowę taniej, tak jest w przypadku promocji 2 za 1. To konkretne oszczędności - mówi Beata Sykuła, kierownik marketingu Stokrotki.

Promocja typu 3 za 2 nie jest jedyną realizowaną obecnie w supermarketach Stokrotka. W każdy czwartek sieć zaprasza klientów na trwający aż do niedzieli „Targowy Weekend.

W październiku natomiast sieć zakończyła loterię „Siła Marek, Moc wygrywania", kolejna loteria rozpoczęła się wraz początkiem listopada. W jej ramach klienci Stokrotki mogą wygrać bony na zakupy sprzętu RTV i AGD o wartości 5 000 zł.

- Takimi działaniami chcemy zachęcić klientów do odwiedzania naszych supermarketów w całym kraju, budować ich lojalność, a przede wszystkim - gwarantować dodatkowe korzyści wynikające z zakupów w Stokrotce - mówi Marek Wesołowski, wiceprezes Stokrotki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marek Wesołowski RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.147.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!