Sieć Tesco chce przyciągnąć klientów do sklepów obniżając ceny 150 produktów
Zbliża się Wielkanoc więc sieci handlowe szykują atrakcyjne oferty dla klientów. Brytyjska sieć sklepów Tesco ogłosiła właśnie „mocne cięcie cen" 150 produktów nabiałowych.
Obniżka zacznie obowiązywać od czwartku, 4 marca. Eksperci Tesco wybrali produkty nabiałowe, ponieważ to właśnie ta grupa produktów należy do najczęściej kupowanych przez klientów Tesco. Według danych firmy, produkty nabiałowe znajdują się w koszyku u co drugiego klienta sieci.
W największych hipermarketach Tesco liczba produktów o obniżonej cenie sięgnie 150. By klienci mogli łatwiej odnaleźć swoje ulubione produkty, każdy z nich zostanie odpowiednio oznaczony przy półce. To m.in. serki i desery mleczne, ale także mleko, śmietana, masło czy markowe jogurty.
Tańszy nabiał to kolejny element kampanii cenowej sieci Tesco, która stawia na stałe obniżki cen określonych kategorii produktów. Pierwszym etapem była „Rewolucja na warzywnym", kiedy to Tesco obniżyło na stałe ceny 50 najczęściej kupowanych przez klientów owoców i warzyw.
