Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Sieć Tesco otworzyła pierwszy sklep modowy marki F&F

Brytyjski operator uruchomił pod koniec września w centrum Pragi pierwszy sklep marki odzieżowej F&F. Placówka oferuje odzież zarówno damską, jak i męską oraz w przyszłości planuje poszerzyć asortyment o kolekcję dziecięcą.

Sieć Tesco otworzyła pierwszy sklep modowy marki F&F

Autor: pr/portalspozywczy.pl
Data: 08-11-2010, 15:05

Marka salonów F&F powstała w celu stworzeniu nowego kanału sprzedaży odzieży, poza systemem oferowanym w marketach Tesco.  - Zrobiliśmy kolejny krok w budowaniu marki F&F. Cieszymy się, że stworzyliśmy nowy kanał dystrybucji, który umożliwi oferowanie naszych ubrań większej liczbie klientów - mówi Jason Tarry, dyrektor Działu Odzieżowego Tesco na kraje Europy Środkowej.

- Na otwarcie pierwszego sklepu F&F poszukiwaliśmy atrakcyjnej lokalizacji. Znaleźliśmy ją wspólnie i spełniliśmy oczekiwania najemcy. Centrum handlowe Palladium mieści się tuż przy najpopularniejszej praskiej ulicy handlowej Na Příkopě i jest odwiedzane zarówno przez wielu czeskich klientów, jak i turystów. Sukces pierwszego sklepu pozwoli na ekspansję marki w innych regionach kraju i poza Czechami - powiedział Jonathan Hallett, partner zarządzający firmy Cushman & Wakefield w Czechach i Słowacji, która doradzała przy wynajęciu przez Tesco powierzchni w CH Palladium.

F&F wprowadziła kilka asortymentów odzieży. Na przykład linia F&F Black oferuje ubrania na formalne okazje, a F&F True - odzież w dużych rozmiarach. Sklep o łącznej powierzchni ponad 500 mkw. znajduje się na pierwszym piętrze centrum handlowego Palladium.

W pierwszym tygodniu działalności wartość sprzedaży w sklepie wyniosła 39,1 tys. funtów szterlingów, tym samym cel został przekroczony o 11 proc. W ciągu pierwszych 4 dni od otwarcia placówka zanotowała 1968 transakcji, a 1 na 5 klientów wchodzących do sklepu dokonywał zakupu. Średnia kwota wydana w sklepie to 20 funtów, tj. 70 proc. więcej niż wyniosła średnia kwota przeznaczona na odzież w Czechach w tym tygodniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jason Tarry RSS ALERT    /    F&F RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.3.228.47
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!