Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Sieć Żabka inwestuje w rozwój marki własnej. Do końca roku 200 produktów

W sklepach sieci Żabka i Freshmarket rozpoczął się drugi etap rozwoju segmentu marki własnej. Do końca roku na półkach pojawi się w sumie 200. produktów spożywczych wyprodukowanych dla firmy Żabka.

Sieć Żabka inwestuje w rozwój marki własnej. Do końca roku 200 produktów

Autor: pr/portalspozywczy.pl
Data: 22-11-2010, 13:01

Rozwinięte zostaną między innymi takie kategorie jak wędliny, nabiał, słodycze, piwa i słone przekąski, ale także produkty z kategorii convenience food m.in. szeroka oferta chłodzonych dań gotowych i świeżych kanapek oraz dań łatwych do przyrządzenia w domu.

- Pierwsze produkty marki własnej wprowadziliśmy w marcu tego roku i po półrocznym doświadczeniu widzimy duży potencjał rozwoju tej kategorii w sektorze convenience. Szacujemy, sukcesywny wzrost kategorii do około 25 proc. - mówi Oskar Fischer, dyrektor departamentu zakupów i członek zarządu Żabka Polska. Jak zapewniają przedstawiciele firmy produkty sieciowe Żabki są o 30 proc. tańsze od ich brandowych odpowiedników.

Wszystkie produkty będą funkcjonowały pod markami parasolowymi np.: Mleczny Dwór, Tradycyjne Smaki, Top Fish, Max Snack.

Sieć sklepów Żabka to obecnie ponad 2,3 tys. sklepów. Firma zarządza także siecią supermarketów Freshmarket.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    Freshmarket RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • intoxicated 2010-11-23 09:33:27
    Jaki śliczny art sponsorowany

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.143.26
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!