Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Sieci budowlane oraz typu dom i ogród stawiają na produkty sezonowe

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-08-2015, 09:36
Najnowszy raport instytutu badawczego ABR Sesta wskazuje na podstawie danych z pierwszego półrocza br. zebranych z 12 sieci DIY, że zamieszczają one więcej ofert produktów sezonowych w gazetkach handlowych niż w 2014 roku. Większą uwagę przywiązują również do promocji na billboardach i w newsletterach.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Z analizy wynika, że sieci budowlane zmieniły strategię pod względem nie tylko promocji produktów, ale także liczby wydawanych gazetek. Wydają one znacznie mniej publikacji niż sieci spożywcze i z kanału RTV-AGD. Najwięcej gazetek handlowych wydają markety BricoMarche oraz Jula (blisko 3 wydania w miesiącu), natomiast Castorama wydaje je rzadziej (1 raz w miesiącu), ale za to posiadają one więcej stron (średnio 26). Natomiast gazetki Leroy Merlin posiadają najdłuższy okres obowiązywania oferty (średnio 18 dni).

Oferta promocyjna sieci DIY stanowi 50% produktów budowlanych. Ale coraz częściej promują one produkty sezonowe, do których należą m.in. artykuły ogrodowe, tekstylia, sprzęt turystyczny i sportowy. Najwięcej powierzchni na ich reklamę przeznaczają Obi (40%), Jula (43%) i BricoMarche (47%).

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!