Sieci coraz chętniej promują w gazetkach świeże produkty
- Autor: Puls Biznesu
- Data: 30-03-2015, 08:46
Agencja badawcza ABR Sesta zbadała tysiące wydawanych przez sklepy gazetek promocyjnych. Wynika z nich, że sieci w ubiegłym roku zmodyfikowały strategię przyciągania klientów do sklepów. W 2014 r. sieci spożywcze i drogeryjne, monitorowane przez ABR Sesta, wydały ponad 5,2 tys. gazetek.
Jak informuje Puls Biznesu w każdym z segmentów — hipermarketach, supermarketach, dyskontach, sklepach convenience czy hurtowniach — każdego miesiąca gazetek było średnio więcej niż rok wcześniej, zazwyczaj obowiązywały też przez mniej dni niż w 2013 r.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Sieci, szczególnie w małym formacie convenience (działają w nim m.in. Żabka, Małpka i Carrefour Express), coraz chętniej promują ofertę produktów świeżych. Wyraźnie widać, że te sklepy chcą przyciągać klienta wyborem świeżego mięsa, nabiału, warzyw i owoców, w dobrych cenach — tak aby nie musiał jechać na zakupy gdzieś dalej.
Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Biedronka rozwija sieć w Poznaniu. Co klienci będą mogli kupić taniej?
-
Truskawki w Biedronce. Ile kosztują?
-
Lidl, Biedronka i Aldi mają sposoby na niższe ceny żywności
-
Dino, Biedronka, Eurocash. Które sieci najlepiej poradziły sobie w I kwartale
-
Biedronka: chipsy Lay’s zniknęły z półek. Negocjacje z producentem trwają już pół roku
-
Kanał Sportowy wycofuje szklanki z Biedronki. Krzysztof Stanowski przeprasza
-
Sieci handlowe pomagają Ukrainie. Ile same zyskują? To bezcenna reklama „po kosztach”
-
Biedronka szuka pracowników sezonowych. Ile płaci?
-
Biedronka rozszerza współpracę z Glovo. Zakupy z dostawą w kolejnych 14 miastach
-
AgroUnia i Mama Ginekolog w sporze o ziemniaki. O wrażliwości na patriotyzm zakupowy
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)