• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Sieci franczyzowe chcą zdobywać mniejsze miasta

Po nasyceniu największych miast firmy oferujące współpracę na zasadach franczyzy obierają nowy kierunek rozwoju. Ekspansję chcą teraz prowadzić w mniejszych ośrodkach - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".
  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 07-07-2012, 11:53

Dotychczas w mniejszych miejscowościach pod znanym logo można było otworzyć tylko sklep spożywczy albo lokal gastronomiczny. Dziś już ponad 200 sieci, spośród 700 działających na rynku, chce zaistnieć poza największymi ośrodkami. W samej branży odzieżowej do wyboru jest niemal 20 firm franczyzowych. Ich zainteresowanie coraz bardziej kieruje w stronę miejscowości liczących 20 tys. mieszkańców. Przykładami są Recman, Garfield czy Butik. Na uruchomienie pod ich logo salonu potrzeba od 350 zł do 700 zł na mkw. lokalu. W miastach poniżej 80 tys. mieszkańców chcą się rozwijać m.in. Cocomore, Face jby, Greenpoint, Quisque, Ravel, Top Secret. By pod nimi zaistnieć, wystarczą nakłady rzędu 400 - 500 zł na mkw. lokalu - informuje "DGP".

Nie tylko sektor odzieżowy otwiera się na inwestorów z mniejszych miast. Tak też robi branża wykończenia wnętrz, z korzystną ofertą wychodzi Mix Electronics, sieć salonów RTV/AGD.

Jak pisze "DGP", własnego konceptu przedsiębiorcy z mniejszych aglomeracji nie muszą też już wypracowywać w sektorze urody. Mogą wybierać spośród jednej trzeciej sieci franczyzowych dostępnych na polskim rynku. Wszystkich jest około 30, w tym m.in.: Adolesense, Bailine, Be Silky, Dermatis, D'Style.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!