Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sieci handlowe dziękują finansowo swoim pracownikom za pracę w czasie epidemii

Przegrody z pleksi, limity klientów w sklepach, zwiększone odległości między osobami stojącymi w kolejkach, dostęp do rękawiczek i żeli dezynfekujących to tylko kilka przykładów działań sieci handlowych w trosce o pracowników i klientów. Obecnie widać bardzo wyraźnie jak ważna jest praca kasjerów, sprzedawców, magazynierów. Sieci handlowe dziękują im za pracę w ciężkich warunkach i wspierają finansowo dodatkowymi premiami i nagrodami pieniężnymi.

Sieci handlowe dziękują finansowo swoim pracownikom za pracę w czasie epidemii
fot. shutterstock

Zostańmy w domach, pracujmy zdalnie – mówią naukowcy, lekarze, eksperci i rząd. Są jednak branże, które nie mogą sobie na to pozwolić. Do jednej z nich należą podmioty z całego łańcucha dostaw żywności – ktoś musi wyprodukować żywność, ktoś inny rozwieść ją do sklepów i sprzedać.

W cyklu "ekonomiczny poniedziałek" piszemy o pracownikach transportu i logistyki – branża ta w czasie epidemii koronawirusa nabiera specjalnego znaczenia. To samo dotyczy pracowników handlu detalicznego - kasjerów, sprzedawców, magazynierów, którzy na co dzień mają kontakt z wieloma osobami. Sieci handlowe oprócz wdrażania działań podnoszących bezpieczeństwo pracy, dziękują swoim pracownikom zarówno bezpośrednio jak i poprzez media. Specjalnym podziękowaniem są dla pracowników handlu premie i nagrody finansowe. 

Jedną z sieci, która przewidziała finansowe wsparcie, jest Lidl Polska. W ramach podziękowań za zaangażowanie pracowników sklepów oraz centrów dystrybucji przekaże im dodatkowe premie w zamian za pracę w trudnym dla wszystkich okresie. Natomiast wszyscy pracownicy otrzymają jeszcze premie wielkanocne w wysokości 450 i 300 złotych.

Inna sieć - Netto, jako pierwsza sieć handlowa, poinformowała o zmianie zasad przyznawania premii frekwencyjnych. Pracownicy sklepów, którzy z powodu choroby swojej lub swojego dziecka w marcu zmuszeni byli do skorzystania z prawa do usprawiedliwionej nieobecności, dostaną premie w pełnej wysokości. Zarząd podjął także decyzję o wypłacie pracownikom sklepów oraz magazynów ekstra dodatku w wysokości 500 zł dla każdego, kto w najtrudniejszym okresie był w pełni dyspozycyjny. Osoby, które z jakichś powodów były nieobecne w pracy, otrzymają dodatek proporcjonalny do przepracowanego okresu. 

więcej informacji:

Aldi RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    Netto RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Bogdan 2020-03-24 12:42:08
    Sieć Żabka , o której artykuł nie wspomina już dwukrotnie wypłaciła franczyzobiorcą po 500 PLN.
  • Jolka 2020-03-24 14:43:38
    A sklep Carrefour ani grosza. Tyle warci są pracownicy
  • test 2020-03-26 15:40:17
    testet se

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.76.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!