Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Sieci handlowe: Nieunikniona batalia o e-commerce oraz komunikację online

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-01-2019, 11:54
W 2018 roku zakaz handlu wymógł na wszystkich sieciach handlowych zmianę strategii komunikacji ale także doprowadził do ożywienia w komunikacji marketingowej zmuszając sieci oraz agencje reklamowe to zredefiniowania celów i wyjścia ze „strefy komfortu” oraz bezpiecznych rozwiązań – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Rafał Krauze, Country Manager w firmie trnd Polska.
Sieci handlowe: Nieunikniona batalia o e-commerce oraz komunikację online
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Liderem wydatków reklamowych pozostała branża farmaceutyczna, ale motorem wzrostu były w 2018 r. sieci handlowe, z Lidlem na czele. Po latach apatycznego wzrostu na rynku reklamy dało się odczuć  długo oczekiwane ożywienie, które, mam nadzieję, zakończy się mierzalnym dowodem istnienia zwrotu z inwestycji – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Rafał Krauze, Country Manager w firmie trnd Polska.

Dodaje, że tylko w  pierwszych sześciu miesiącach 2018 wydatki reklamowe brutto (bez rabatów) w mediach tradycyjnych (prasie, radiu, telewizji, kinie i outdoorze) wzrosły do ponad 16,4 mld zł, czyli o 5 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2017 roru - tak wynika wynika z wyliczeń przygotowanych przez firmę badawczą Kantar Media.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Szymon Wroclawski 2019-01-21 13:58:26

    Wolność handlu powinna być jak Demokracja,a to co widać to robi się bardziej prochibicja a jak tak to kościoły co drugą Niedzielę też w Polsce powinne być nieczynne żeby księża mogli zajmować się swoimi dziećmi.

    Odpowiedz
  • Mr. Max 2019-01-21 22:31:27

    Rozwój e-commerce powinien odpowiadać na trzy fundamentalne potrzeby klientów: szybkość obsługi, szeroki i dostępny asortment oraz przystępna cena. Jak na razie żadna firma tego nie dopracowała. Hurtownie się zamykaja, małe sklepy ledwo egzystują, producenci tracą cenny kanał dystrybucji. Rozwiązanie jest proste, ale o tym to bym cały artykuł sam napisał.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!