Sieci handlowe: Nieunikniona batalia o e-commerce oraz komunikację online
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 21-01-2019, 11:54

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
– Liderem wydatków reklamowych pozostała branża farmaceutyczna, ale motorem wzrostu były w 2018 r. sieci handlowe, z Lidlem na czele. Po latach apatycznego wzrostu na rynku reklamy dało się odczuć długo oczekiwane ożywienie, które, mam nadzieję, zakończy się mierzalnym dowodem istnienia zwrotu z inwestycji – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Rafał Krauze, Country Manager w firmie trnd Polska.
Dodaje, że tylko w pierwszych sześciu miesiącach 2018 wydatki reklamowe brutto (bez rabatów) w mediach tradycyjnych (prasie, radiu, telewizji, kinie i outdoorze) wzrosły do ponad 16,4 mld zł, czyli o 5 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2017 roru - tak wynika wynika z wyliczeń przygotowanych przez firmę badawczą Kantar Media.
komentarze (2)
Wolność handlu powinna być jak Demokracja,a to co widać to robi się bardziej prochibicja a jak tak to kościoły co drugą Niedzielę też w Polsce powinne być nieczynne żeby księża mogli zajmować się swoimi dziećmi.
OdpowiedzRozwój e-commerce powinien odpowiadać na trzy fundamentalne potrzeby klientów: szybkość obsługi, szeroki i dostępny asortment oraz przystępna cena. Jak na razie żadna firma tego nie dopracowała. Hurtownie się zamykaja, małe sklepy ledwo egzystują, producenci tracą cenny kanał dystrybucji. Rozwiązanie jest proste, ale o tym to bym cały artykuł sam napisał.
Odpowiedz