Od pięciu lat prowadzimy szeroko zakrojony program inwestycyjny, który ma na celu w sposób wyraźny obniżenie zużycia mediów na naszych obiektach – mówi w rozmowie z "Rz", Dorota Patejko, rzecznik Auchan Polska. - Zużycie energii elektrycznej w tym okresie spadło o 22 proc. – dodaje.
Tesco korzysta z wiatraków, paneli słonecznych i gruntowych wymienników ciepła. Także Carrefour zapowiada szereg nowych projektów.
Najambitniejsze cele narzuciła sobie IKEA, która do końca roku stanie się w pełni niezależna energetycznie – przed Polską udało się to firmie tylko na rynkach skandynawskich. Do grupy IKEA należą już w naszym kraju cztery farmy wiatrowe, do końca roku planuje uruchomienie dwóch kolejnych.
Czytaj więcej w "Rzeczpospolitej".
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (0)