Sieci handlowe w swoich gazetkach najczęściej reklamują mięso
- Autor: wyborcza.biz
- Data: 29-04-2015, 15:15
Z analiz instytutu badawczego ABR SESTA wynika, że w 2014 roku sieci opublikowały ponad 5 tys. gazetek. Oznacza to, że klienci sklepów mogli przeczytać tygodniowo około 100 gazetek.
Przykładowo Biedronka w ubiegłym roku wypuszczała średnio ponad 16 gazetek w miesiącu (w 2013 roku wydała średnio 10 gazetek). W 2013 roku gazetka wydawana przez dyskont żyła 11,6 dnia, a w 2014 roku 9,7 dnia.
W sklepach i w gazetkach reklamowych króluje łopatka wieprzowa bez kości sprzedawana luzem. W 2014 roku występowała w gazetkach średnio 652 razy.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Więcej czytaj na wyborcza.biz
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Kaufland promuje pracę w logistyce rapowym teledyskiem
-
Ekspert: Carrefour koncentruje się na rynkach obiecujących
-
Słynna sieć opuszcza Rosję. Będzie ją to drogo kosztować
-
Carrefour szukał nowych konceptów. Otworzył ponad 120 outletów w swoich sklepach
-
Przejęcie Carrefoura dobrą informacją dla polskiego konsumenta
-
Ukraina: Dlaczego sklepy nie zarabiają mimo rekordowych obrotów?
-
Biedronka rozwija sieć w Poznaniu. Co klienci będą mogli kupić taniej?
-
Polski eksport: dominuje mięso i przetwory mięsne
-
Dino, Biedronka, Eurocash. Które sieci najlepiej poradziły sobie w I kwartale
-
Czy podatek od handlu zostanie zawieszony z powodu inflacji?
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (1)
Wychodzi na to, że każdy klient powinien dwa razy dziennie iść do sklepu po łopatkę wieprzową bez kości luzem, bo wcześniej przejrzał ok. 15 różnych gazetek :) Cóż za twórcze, innowacyjne i wyróżniające podejście sieci handlowych do promocji. Ale czego wymagać, jak sprzedażą rządzi marketing i decyduje - wszyscy pokazują łopatkę to my też, tylko o grosz taniej ...
Odpowiedz