Z analiz instytutu badawczego ABR SESTA wynika, że w 2014 roku sieci opublikowały ponad 5 tys. gazetek. Oznacza to, że klienci sklepów mogli przeczytać tygodniowo około 100 gazetek.
Przykładowo Biedronka w ubiegłym roku wypuszczała średnio ponad 16 gazetek w miesiącu (w 2013 roku wydała średnio 10 gazetek). W 2013 roku gazetka wydawana przez dyskont żyła 11,6 dnia, a w 2014 roku 9,7 dnia.
W sklepach i w gazetkach reklamowych króluje łopatka wieprzowa bez kości sprzedawana luzem. W 2014 roku występowała w gazetkach średnio 652 razy.
Więcej czytaj na wyborcza.biz
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (1)
Wychodzi na to, że każdy klient powinien dwa razy dziennie iść do sklepu po łopatkę wieprzową bez kości luzem, bo wcześniej przejrzał ok. 15 różnych gazetek :) Cóż za twórcze, innowacyjne i wyróżniające podejście sieci handlowych do promocji. Ale czego wymagać, jak sprzedażą rządzi marketing i decyduje - wszyscy pokazują łopatkę to my też, tylko o grosz taniej ...
Odpowiedz