• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Sieci handlowe walczą o lojalnych klientów poprzez usługi dodatkowe

Duże sieci handlowe przy swoich placówkach otwierają stacje benzynowe a także małe centra handlowe i apteki. Takie usługi odpowiadają jedynie za kilka procent ich przychodów, ale dzięki temu przywiązanie klientów jest większe - co bije w małe sklepy - informuje Rzeczpospolita.
  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 26-04-2010, 06:28
Sieci handlowe walczą o lojalnych klientów poprzez usługi dodatkowe

Tesco latem otworzy w Częstochowie pierwszy sklep pod marką Extra, w którym poza hipermarketem znajdą się także optyk, placówki sieci telekomunikacyjnych i apteki.

Jak czytamy w Rzeczpospolitej Tesco nie jest jedyną firmą, która wprowadza usługi dodatkowe. Stacje benzynowe działają też przy sklepach Carrefour, E.Leclerc czy Auchan. Carrefour i Biedronka weszły także na rynek telekomunikacyjny i stały się wirtualnymi operatorami pod markami Mova oraz tuBiedronka. Z kolei Grupa Muszkieterów prowadząca sieci Intermarché i Bricomarché zaczyna przy nich uruchamiać centra handlowe.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Taka dzialalność nie jest dobrą wiadomością dla niezależnych mniejszych sklepów, bo i ch liczba stale spada. W ostatnim roku z rynku zniknęło ich ponad 5 tys. Jest ich ciągle około 60 tys.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!