Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Sieci handlowe: Wiosenny wyścig o najniższą cenę

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-05-2016, 16:53
Kwiecień i maj to wysyp promocji w sieciach handlowych. Lidl od 2 maja ruszył z promocją „Ponad 100 produktów za 2 zł”. Po dwóch dniach wystartowała Biedronka z kampanią „Ponad 100 produktów 2 zł taniej”. Carrefour z dniem 4 maja ogłosił promocję produktową "1+1 za złotówkę", a w sklepach Auchan wybrany drugi produkt można kupić za 1 grosz. Kolejna odsłona wojny cenowej cieszy konsumentów, ale dla sieci jest jedynie morderczym wyścigiem w trudnym czasie deflacji i silnej konkurencji.
Sieci handlowe: Wiosenny wyścig o najniższą cenę
Sieci handlowe: Wiosenny wyścig o klienta. Fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Od 2 maja w Lidlu ruszyła promocja: w promocyjnej cenie 2 zł za 1 opakowanie znaleźć można ponad 100 produktów – w tym produkty marek własnych Lidl pochodzące od polskich dostawców, oraz produkty marek producenckich. Wśród produktów objętych promocją większość stanowią produkty spożywcze pierwszej potrzeby.

Przykładem popularnych produktów objętych promocją są chleb słonecznikowy bez konserwantów, pszenne bułki, ser żółty w plastrach, szynka z kurcząt, parówki wieprzowe, serek twarogowy, kefir naturalny, mix sałat oraz sok jabłkowy. Są to więc produkty pierwszej potrzeby, z których można przyrządzić np. śniadanie lub kolację.

Dalsza część artykułu (90%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (2)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • baraja 2016-05-05 18:39:36

    Trzeba przyznać Lidl wyprzedził Biedronkę, wspomnianym w artykule \"powiewem świeżości\". Koncept Lidla, oparty w głównej mierze o liche powierzchnie handlowe, powoduje cotygodniowe zainteresowanie zmianą asortymentową. Dzięki temu klient musi nabyć w dużych ilościach towary, pokazujące się raz na kwartał. Niemniej z wielkim zainteresowaniem obserwuję właśnie ich rywalizację, która kształtuje w głównej mierze ruchy pozostałych konkurentów. A klient staje się wymagający. Czarowanie nabywcy niską ceną sera żółtego, kurczaka i wodnistego piwa już nie wystarcza.

    Odpowiedz
  • Rafał 2016-05-05 22:44:42

    Tak sie zastanawiam czy autor tego artykułu naprawdę sądzi że kampanie promocyjne w wielkich sieciach wymyślane są z dnia na dzień i że kamapania biedronki która wyszła dwa dni później jest odpowiedzią na kampanie lidla...?

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!