Sieci handlowe: Wiosenny wyścig o najniższą cenę
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 05-05-2016, 16:53

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Od 2 maja w Lidlu ruszyła promocja: w promocyjnej cenie 2 zł za 1 opakowanie znaleźć można ponad 100 produktów – w tym produkty marek własnych Lidl pochodzące od polskich dostawców, oraz produkty marek producenckich. Wśród produktów objętych promocją większość stanowią produkty spożywcze pierwszej potrzeby.
Przykładem popularnych produktów objętych promocją są chleb słonecznikowy bez konserwantów, pszenne bułki, ser żółty w plastrach, szynka z kurcząt, parówki wieprzowe, serek twarogowy, kefir naturalny, mix sałat oraz sok jabłkowy. Są to więc produkty pierwszej potrzeby, z których można przyrządzić np. śniadanie lub kolację.
komentarze (2)
Trzeba przyznać Lidl wyprzedził Biedronkę, wspomnianym w artykule \"powiewem świeżości\". Koncept Lidla, oparty w głównej mierze o liche powierzchnie handlowe, powoduje cotygodniowe zainteresowanie zmianą asortymentową. Dzięki temu klient musi nabyć w dużych ilościach towary, pokazujące się raz na kwartał. Niemniej z wielkim zainteresowaniem obserwuję właśnie ich rywalizację, która kształtuje w głównej mierze ruchy pozostałych konkurentów. A klient staje się wymagający. Czarowanie nabywcy niską ceną sera żółtego, kurczaka i wodnistego piwa już nie wystarcza.
OdpowiedzTak sie zastanawiam czy autor tego artykułu naprawdę sądzi że kampanie promocyjne w wielkich sieciach wymyślane są z dnia na dzień i że kamapania biedronki która wyszła dwa dni później jest odpowiedzią na kampanie lidla...?
Odpowiedz