Jak podaje Coop Sweden, lista sterowana głosem jest łatwa w użyciu. Klienci otwierają listę zakupów w swojej aplikacji, klikają na mikrofon i zaczynają mówić, określając, co chcą kupić i ile. Możliwe jest również udostępnienie listy innym osobom, które następnie mogą dodawać lub usuwać przedmioty.

- Nasze usługi cyfrowe ułatwią naszym klientom codzienne życie – ocenia Henrik Staaf, dyrektor ds. komunikacji cyfrowej w Coop Sweden. - Cieszę się, że Coop będzie pierwszą firmą oferującą kontrolowaną głosem listę zakupów spożywczych w Szwecji – dodaje.

Aplikacja zakupowa Coop została wprowadzona w 2004 roku i obejmuje szereg funkcji, takich jak spersonalizowane oferty i przepisy.

Wielu innych sprzedawców artykułów spożywczych również wprowadza technologie aktywowane głosem jako sposób na usprawnienie usług zakupowych. W sierpniu amerykański gigant handlu detalicznego Walmart ogłosił, że współpracuje z Google, aby umożliwić kupującym zamówienia głosowe. Brytyjscy detaliści Ocado i Morrisons wprowadzili podobną usługę za pomocą programu rozpoznawania głosu Alexa firmy Amazon.

Więcej na dlahandlu.pl

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl