Słowenia i Kazachstan to nowe cele dla LPP
W ostatnich dniach LPP otworzyło pierwszy sklep w Izraelu, a mianowicie salon marki Reserved w Tel Awiwie. Izrael jest 20 rynkiem zagranicznym, na którym obecna jest firma z Gdańska.LPP zdecydowało się na ekspansję w oparciu o model franczyzowy, przy współpracy z lokalnym partnerem - firmą H&O. W tej części świata grupa LPP wcześniej rozpoczęła działalność już w Egipcie, Katarze, Kuwecie i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
- To kolejny etap naszej strategii ekspansji zagranicznej. Zakładamy, że nasze obroty co roku wzrastać będą globalnie o co najmniej 15 proc. Bez nowych rynków taka dynamika nie byłaby możliwa - wskazał Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Chcemy budować globalną rozpoznawalność marki Reserved, dlatego nasze salony otwieramy wszędzie tam, gdzie widzimy potencjał rynkowy. Na Bliskim Wschodzie taką lokalizacją jest właśnie Izrael - dodał.
H&O - partner franczyzowy gdańskiej spółki – wesprze ją w pozyskiwaniu kolejnych lokalizacji. Za obsługę logistyczną salonów w Izraelu będzie odpowiadało centrum dystrybucyjne w Pruszczu Gdańskim.
Otwarcie kolejnego sklepu Reserved w Izraelu jest planowane w pierwszej połowie 2019 r. Następny będzie prawdopodobnie Sinsay, a docelowo firma chce wprowadzić na rynek izraelski wszystkie swoje marki (pozostałe to Cropp, House i Mohito).
Powiązane tematy:
-
Właściciel Reserved sprzedaje biznes w Rosji. Wszystkie sklepy zamknięte
-
Nowy rynek dla polskich jaj już otwarty. Pierwszy transport ruszy już w kwietniu
-
Polska sieć zamyka sklepy na Ukrainie
-
Izrael likwiduje paszporty covidowe
-
Panattoni z kolejną realizacją dla LPP
-
W Izraelu mimo szczepień najwięcej zakażeń od początku pandemii
-
W Izraelu najwyższa liczba nowych zakażeń Covid-19
-
Roślinne mięso alternatywne wydrukowane w 3D trafia do Europy
-
LPP na EEC: mamy brak normalności a przed nami rollercoaster zmian
-
Spada skuteczność szczepionek przeciwko Covid-19
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (7)
Bardzo dobry ruch. Izraelski rynek wydaje się idealny. Widziałem filmik z otwarcia, ludzie rzucili się na ubrania. Nic tylko iść za ciosem.
OdpowiedzW Izraelu polska firma robi taki szum? Brawo dla LPP.
OdpowiedzSłowenia i Kazachstan to dosyć egzotyczne rynki, ale badania rynku na pewno robili i wyszło na to że można tam robić także fajny wynik, tym bardziej że Reserved jest już obecne w wielu krajach.
OdpowiedzMamy godną firmę odzieżową, która bez kompleksów może konkurować z zachodnimi firmami.
OdpowiedzCzekamy na salony we Francji i Włoszech. Sama marka na pewno na to zasłużyła.
Odpowiedz