Smak, opakowanie i kształt produktów przyciągną małego konsumenta
- Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
- Data: 11-03-2016, 16:13

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Najbardziej powszechne strategie wykorzystywane podczas wprowadzania na rynek nowych produktów przeznaczonych dla dzieci obejmują projektowanie zabawnych i kolorowych opakowań, często przedstawiających postacie ze znanych bajek lub fikcyjnych bohaterów, a także nowe, ekscytujące smaki oraz kształty produktów.
Kilka lat temu Zakłady Mięsne Henryk Kania miały ciekawy pomysł na oferowanie produktów dla dzieci. W 2007 roku rozpoczęły współpracę z firmą Disney. Podpisały też umowę licencyjną na wykorzystanie marki Disneya przy oferowaniu tego typu produktów. W 2010 wystartował wspólny program marketingowy i kampania nawiązująca do animacji filmu „Auta 2”. Zaprojektowano opakowania nawiązujące do filmu.
komentarze (1)
Od kiedy dzieci czytają etykiety? Brawo pani Raba za inteligentny komentarz.
Odpowiedz