Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Smak, opakowanie i kształt produktów przyciągną małego konsumenta

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 11-03-2016, 16:13
Producenci do dawna prześcigają się z pomysłami na przekonanie dzieci i oczywiście ich rodziców do oferowanych produktów żywnościowych. Uwagę młodszych konsumentów mogą przyciągnąć różnego typu innowacje dotyczące m.in. smaków, opakowań i kształtów produktów, czy elementów zabawy.
Smak, opakowanie i kształt produktów przyciągną małego konsumenta
Producenci do dawna prześcigają się z pomysłami na przekonanie dzieci do oferowanych produktów żywnościowych fot. Shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Najbardziej powszechne strategie wykorzystywane podczas wprowadzania na rynek nowych produktów przeznaczonych dla dzieci obejmują projektowanie zabawnych i kolorowych opakowań, często przedstawiających postacie ze znanych bajek lub fikcyjnych bohaterów, a także nowe, ekscytujące smaki oraz kształty produktów.

Kilka lat temu Zakłady Mięsne Henryk Kania miały ciekawy pomysł na oferowanie produktów dla dzieci. W 2007 roku rozpoczęły współpracę z firmą Disney. Podpisały też umowę licencyjną na wykorzystanie marki Disneya przy oferowaniu tego typu produktów. W 2010 wystartował wspólny program marketingowy i kampania nawiązująca do animacji filmu „Auta 2”.  Zaprojektowano opakowania nawiązujące do filmu.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Xara 2016-03-13 20:20:54

    Od kiedy dzieci czytają etykiety? Brawo pani Raba za inteligentny komentarz.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!