Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Spar broni swojej kampanii "Klient nasz pan"

Sieć Spar Polska została skrytykowana za kampanię "Klient nasz pan". - Kampania pokazuje, że podejmujemy wiele działań, aby spełnić oczekiwania klientów w zakresie jakości produktów, świeżości i obsługi klienta - tłumaczy Trevor Blunden, Dyrektor Handlowy Sieć Spar.
  • Autor: oprac. Olimpia Wolf
  • Data: 05-01-2022, 14:55
Spar broni swojej kampanii
Trevor Blunden, Dyrektor Handlowy Sieć SPAR. Fot. materiały prasowe/shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Spar: Kampania odróżnia naszą sieć od innych

Sieć handlowa Spar Polska spotkała się ostatnio z dużą krytyką pracowników i internautów. Chodzi o kampanię pod hasłem „Klient nasz pan”. Pracownicy handlu uważają, że sloganem tym uderzono w ich godność.

Sieć Spar odniosła się do krytyki kampanii. - W naszej opinii kampania jest bardzo dobrze zaplanowana i odróżnia naszą sieć od innych, zwłaszcza w kontekście wyeksploatowanych w przekazie marketingowym haseł dotyczących cen czy dostępności towarów. Hasło naszej kampanii odnosi się wyłącznie do gwarancji najwyższej jakości obsługi naszych klientów, którą oferujemy w naszej sieci. Tyczy się to wszystkich pracowników – naszych partnerów, kierowników sklepów czy managerów.  Chcemy, aby wszyscy klienci, którzy odwiedzają nasze sklepy, czuli się wyjątkowo i aby, oprócz dobrych jakościowo produktów, wynosili także same pozytywne odczucia, ponieważ zależy nam na wyłącznie dobrych doświadczeniach związanych z każdą wizytą w Spar - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Trevor Blunden, Dyrektor Handlowy Sieć Spar.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Miki 2022-01-06 01:05:35

    Firma Spar ma chyba problem ze zrozumieniem treści swojego hasła reklamowego...

    Odpowiedz
  • Bell Dark 2022-01-06 01:28:06

    Marketingowcy Spar , dyrektorzy handlowi z prezesem na czele - zapraszamy na kasy i za lady - posmakujcie tego co zgotowaliście swoim pracownikom ! Jak ktoś chce być pan to niech sobie kupi psa ! #niedlamarketinguspar

    Odpowiedz
  • Kk 2022-01-06 08:08:01

    Zdecydowanie nie wiedzą jak klienci się zachowują w stosunku do pracowników, a tym tekstem mogą tylko pogorszyć sprawę. W czasie pandemii wiele osób jest rozdrażnionych, nie potrzeba im wiele. Już kiedyś był krzyk o płatną reklamówkę za 20 gr, nie chcę myśleć co jest teraz.

    Odpowiedz
  • Marlena 2022-01-06 13:08:16

    Nawet pies ma opiekuna a nie Pana. Może jeszcze tego Pana namy po rękach całować, że wszedł do sklepu?? Chora reklama. Ja też jestem Pani. I tak chcę być traktowana. Przez klienta.

    Odpowiedz
  • Kasjerka 2022-01-06 13:37:44

    Trevor Blunden zapraszamy do Polski na kasę, tak chociaż na jeden cały tydzień, a potem się będziesz wypowiadał, czy to fobre hasło,,klient nasz pan,,!!! Rusz swoje szanowne cztery litery zza biurka i na kasę , wtedy będziesz mógł powtarzać te swoje puste slogany !!!

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!