SPAR dostosowuje się do omnichannel

Celem, który przed sobą postawiła sieć SPAR, było dostosowanie się do zmian na rynku m.in. poprzez wykorzystanie analizy predykcyjnej, technologii mobilnych i rozwiązań social media. Jednym z projektów wdrażanych przez SPAR w związku z tą strategią jest system elektronicznych cen produktów na półkach.
Choć są trudne do odróżnienia od klasycznych drukowanych cen, można je zmieniać w czasie rzeczywistym za pomocą interaktywnej platformy. Sieć zainstalowała także w swoich wybranych sklepach tzw. beacony, które mogą być wykorzystywane np. do wysyłania dedykowanych informacji do wybranych konsumentów na urządzenia mobilne.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Czytaj więcej w dlahandlu.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Spar stawia na sklepy na stacjach paliw
-
Rafał Romanowski o problemach z cukrem: to gry rynkowe sieci handlowych
-
Carrefour zwiększa sprzedaż w Polsce i zamyka sklepy
-
Pat cukrowy powinien zmienić strategie zakupowe sieci handlowych?
-
SPAR wprowadził nową gamę produktów marki SPAR – świeże warzywa
-
Piwny Festiwal Supercen. Kolejna sieć kusi klientów promocjami na piwo
-
Będzie więcej ukraińskich produktów w Biedronce i Lidlu? "Już na koniec wakacji"
-
Spar poszerza sieć sklepów na stacjach paliw
-
Dino ma już 1975 sklepów. W 2022 roku przybyły 162 placówki
-
Prezes Netto: Klienci szukają taniej żywności
komentarze (0)