Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

SPAR dostosowuje się do omnichannel

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 12-04-2017, 16:32
Wyzwaniem dla marek jest rosnący związek między zakupami online, a ich fizycznymi sklepami. Wbrew pesymistycznym prognozom sprzed kilku lat, zakupy online i "analogowe" nie zwalczają się wzajemnie. Coraz częściej ich ścisłe powiązanie ze sobą jest ważnym atutem dla kupujących. Tą drogą podąża m.in. austriacka sieć sklepów spożywczych SPAR.
SPAR dostosowuje się do omnichannel
Sklep sieci Spar w Krakowie. Fot. materiały prasowe Spar

Celem, który przed sobą postawiła sieć SPAR, było dostosowanie się do zmian na rynku m.in. poprzez wykorzystanie analizy predykcyjnej, technologii mobilnych i rozwiązań social media. Jednym z projektów wdrażanych przez SPAR w związku z tą strategią jest system elektronicznych cen produktów na półkach.

Choć są trudne do odróżnienia od klasycznych drukowanych cen, można je zmieniać w czasie rzeczywistym za pomocą interaktywnej platformy. Sieć zainstalowała także w swoich wybranych sklepach tzw. beacony, które mogą być wykorzystywane np. do wysyłania dedykowanych informacji do wybranych konsumentów na urządzenia mobilne.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!