Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

SPAR notuje dwucyfrowy wzrost w globalnym obrocie detalicznym

Ostatnie lata, pomimo trudnej sytuacji rynkowej, to dobry czas dla SPAR International. Pomimo recesji na światowych rynkach, które miały wpływ na branżę detaliczną w ciągu ostatnich lat, SPAR odnotował w tym okresie dwucyfrowy wzrost w globalnym obrocie detalicznym. Nieprzypadkowo zatem firma znalazła się w gronie gronie ośmiu firm wytypowanych do prestiżowej nagrody World Retailer of the Year, wręczanej podczas tegorocznego Światowego Kongresu Detalistów w Rzymie.
  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 14-09-2015, 14:59
SPAR notuje dwucyfrowy wzrost w globalnym obrocie detalicznym
Fot. SPAR

W ubiegłym roku, między innymi dzięki wejściu do dziesięć nowych krajów, organizacja odnotowała sprzedaż w wysokości 31,9 miliardów euro. 

Tylko w ubiegłym roku SPAR ootworzył sklepy w Azji (Indonezja i Indie), Afryce (Angola), Malawi i Wschodniej Europie (Gruzja) oraz podjęł współpracę z nowymi partnerami w Rosji i Chinach.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W pierwszej połowie 2015 roku SPAR rozpoczął działalność w Azerbejdżanie i kontynuował szybką ekspansję w Indiach i Indonezji. Dynamiczny rozwój kontynuuje także SPAR Polska, skupiając obecnie blisko 210 sklepów.

SPAR jest największą na świecie franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Jej sklepy funkcjonują w 36 krajach, na 4 kontynentach. 12 tysięcy punktów obsługuje każdego dnia 11 milionów klientów.

SPAR Polska działa od 1996 roku, a od 2010 roku należy do jednej z największych grup dystrybucyjnych w kraju - Grupy Kapitałowej Bać-Pol.

Nagroda World Retailer of the Year przyznawana jest firmom osiągającym najlepsze wyniki finansowe, odnotowującym wzrosty sprzedaży, dostosowującym się do zmieniającego się otoczenia i wyznaczającym nowe standardy dla swojej branży.

- Nominacja do nagrody Retailer of the Year 2015 jest uznaniem strategii SPAR, zakładającej międzynarodową ekspansję naszej organizacji i popularyzację marki SPAR na całym świecie – mówi Gordon Campbell, dyrektor zarządzający SPAR International. – SPAR umacnia swoją pozycję na tradycyjnych rynkach europejskich, jednak przez ostatnie dziesięć lat stał się również bardzo atrakcyjnym partnerem dla wiodących, niezależnych operatorów detalicznych na nowych i wschodzących rynkach. Rozwijając markę SPAR skupiamy się na świeżości, szerokim wyborze produktów, profesjonalnej obsłudze i wdrażaniu najlepszych w swojej klasie innowacyjnych rozwiązań detalicznych – takie wartości są pozytywnie odbierane przez Klientów SPAR od Irlandii aż po Indonezję. Nominacja stanowi również wotum zaufania dla naszej koncepcji wielu formatów, która pozwoliła naszym partnerom detalicznym dostosować markę do swoich potrzeb oraz potrzeb swoich Klientów. Jest to również uznanie dla naszych partnerów, którzy współtworzą sukces marki zarówno na poziomie regionalnym, jak i krajowym.

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Ptr 2015-09-14 18:55:25

    Taki Orban wbija do SPARa i rzekł: \"No panowie, zwijamy interes \".

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!