Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Spar o pandemii: Ostrożniej patrzymy na lokalizacje w centrach handlowych

W marcu mija rok pandemii. Rozmawiamy z sieciami handlowymi, jak funkcjonowały przez ten czas, co się u nich zmieniło i z czym wchodzą w kolejny rok. Tomasz Syller, CEO, Członek Zarządu Wasz Sklep Spar sp. z o.o. mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, że sieć planuje rozwinąć segment mniejszych sklepów i ostrożniej patrzy na lokalizacje w centrach handlowych.

Spar o pandemii: Ostrożniej patrzymy na lokalizacje w centrach handlowych
Tomasz Syller CEO/Członek Zarządu Wasz Sklep SPAR sp. z o.o. , fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 05-03-2021, 09:22

Tomasz Syller, CEO, Członek Zarządu Wasz Sklep Spar sp. z o.o. podkreśla w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, że od początku pandemii absolutnym priorytetem firmy jest zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów.

- Działania podejmowane przez sklepy mają pomóc w spowolnieniu tempa rozprzestrzeniania się wirusa przez wyeliminowanie prawdopodobieństwa zakażenia się koronawirusem w trakcie zakupów. Bardzo rygorystycznie pilnujemy stosowania środków ochrony osobistej zarówno przez pracowników, jak i klientów. Od początku pandemii wprowadziliśmy m.in. obowiązkowe środki ochrony osobistej przed wejściem do sklepów: płyny dezynfekujące i jednorazowe rękawiczki foliowe dla klientów - opowiada.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Ponadto w sklepach zamontowano bariery ochronne z pleksi oraz udostępniono maseczki, rękawiczki i przyłbice dla pracowników sklepów. Osłony zostały wdrożone nie tylko na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i nabiałem oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, obok lad z wędlinami i serami, na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby cały czas zachowywać dystans - dodaje.

Tomasz Syller zauważa, że pandemia koronawirusa stała się istotnym czynnikiem, który wpłynął na światową gospodarkę i większość jej gałęzi, w tym sektor handlowy, ucierpiało.

- Jednak w porównaniu do tego, co działo się w Europie i na świecie, polski handel wyszedł ze starcia z pandemią obronną ręką. Całościowo sektor spożywczy okazał się być odporny na skutki pandemii i spodziewamy się, że dość szybko się „odbije”. W Polsce powróci do poprzedniego poziomu być może już w przyszłym roku. Już teraz zauważyliśmy, że ruch w mniejszych sklepach jest zadowalający, a wartość koszyka zakupowego w tych placówkach jest wyższa. Niestety zakładamy, że znacznie dłużej zajmie odbudowanie pozycji centrów handlowych, ponieważ konsumenci mogą obawiać się zakażenia koronawirusem w miejscach o dużym natężeniu ruchu - mówi.

- W rezultacie pandemii ostrożniej spoglądamy na lokalizacje w centrach handlowych, ale z pewnością ich nie przekreślamy. Z drugiej strony, chcemy rozwinąć segment mniejszych sklepów, prowadzonych w lokalizacjach poza centrami handlowymi przez niezależnych partnerów detalicznych. Aktywnie pracujemy nad ekspansją naszej sieci i pozyskiwaniem nowych detalistów - dodaje.

więcej informacji:

Tomasz Syller RSS ALERT    /    SPAR RSS ALERT    /    Wasz Sklep Spar RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    pandemia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.235.183
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!