SPAR otwiera swoją drugą placówkę w Rybniku
Franczyzobiorca SPAR prowadził wcześniej w tym miejscu swój własny sklep spożywczy, jednak zdecydował się przekształcić go w placówkę sieci.
Jak informowaliśmy w minionym miesiącu, sieć SPAR zanotowała w 2013 r. wzrost sprzedaży detalicznej w Polsce o 46 proc. względem roku 2012. Tak dobry wynik udało się osiągnąć dzięki otwarciu 42 nowych placówek oraz poprawie rentowności już istniejących sklepów.
SPAR na koniec ubiegłego roku miał w Polsce 144 sklepy, o łącznej powierzchni sprzedażowej 39 350 mkw. Średnia wielkość jednej placówki obecnej od 1995 r. w naszym kraju sieci to 273 mkw. SPAR funkcjonuje w Polsce w trzech formatach: Spar Express (do 200 mkw.), Spar Market (do 1 tys. mkw.) i EuroSpar (powyżej 1 tys. mkw.). Operator ma planach wejście w format hipermarketów i uruchamianie w naszym kraju placówek pod szyldem InterSpar.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Kolejny Spar Express na stacjach paliw Avia
-
Spar Polska tłumaczy: nie prowadzimy żadnego biznesu w Rosji
-
Spar, Auchan, Leroy Merlin. Lista firm, które nadal działają w Rosji
-
Walentynki: Co kupimy w Lidlu, Biedronce, Netto i w Spar?
-
Spar gotowy na Walentynki: Specjalna oferta słodyczy
-
Spar powiększy jedno z centrów logistycznych do 20 tys. mkw.
-
Kolejne supermarkety SPAR Express na stacjach AVIA
-
Spar broni swojej kampanii "Klient nasz pan"
-
SPAR w ogniu krytyki za za kampanię „Klient nasz pan"
-
Zmiany w zarządach spółek handlowych. Kto zmienił barwy?
komentarze (0)