Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Spar podsumowuje I półrocze: Rozwój e-handlu i marki własnej, rozbudowa działu eko i bio

Funkcjonowanie handlu tradycyjnego było podczas pandemii utrudnione ze względu na szerokie obostrzenia mające na celu zmniejszenie tempa nowych zakażeń. Pomimo tego, że duża część klientów wybrała zakupy internetowe, wciąż można zauważyć było zainteresowanie zakupami w stacjonarnych sklepach. Tradycyjny handel w sklepach spożywczych zmienił się, ale na pewno nie zniknął - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Rob Philipson, Członek Zarządu Spar Group.

Spar podsumowuje I półrocze: Rozwój e-handlu i marki własnej, rozbudowa działu eko i bio
Rob Philipson, Członek Zarządu Spar Group, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 28-07-2020, 10:14

- Byliśmy świetnie przygotowani do obsługi klientów w czasie pandemii – rozwiązania zaproponowane i wdrożone w Polsce zostały ocenione przez Spar International jako najlepsze światowe praktyki w Grupie Spar, z czego jesteśmy bardzo dumni i cały czas staramy się sprostać wyzwaniom, które są przed nami stawiane - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Rob Philipson, Członek Zarządu Spar Group.

- Priorytetem są dla nas produkty świeże i na nich się skupiamy. W naszych sklepach jakość świeżego asortymentu jest na najwyższym poziomie. Zależy nam, aby być jak najbliżej lokalnych społeczności, w których działamy, więc przykładamy również dużą uwagę do tego, aby duża część naszych produktów pochodziła od sprawdzonych polskich producentów. W pierwszym półroczu wprowadziliśmy do oferty produkty marki własnej Spar – w jej ramach silnie rozbudowaliśmy dział EKO i BIO. Chcemy, aby marka własna Spar była marką rozpoznawalną, która kojarzyć się będzie z najlepszą jakością, dobrą ceną i dostępnością - tłumaczy.

- Pandemia gwałtownie przyspieszyła rozwój e-commerce w Polsce – nasza organizacja zainwestowała w ostatnim czasie w infrastrukturę handlu internetowego i cały czas ją rozwija. Obecnie, wszystkie nasze nowe lokalizacje stacjonarne muszą być w stanie obsługiwać e-sklep. Dodatkowo, wprowadziliśmy usługę Spar Drive w niektórych placówkach – klienci takich sklepów mogą odbierać zamówienia złożone przez Internet po zaparkowaniu na dedykowanym do tego miejscu parkingowym - mówi Rob Philipson.

- Po zaparkowaniu na dedykowanym miejscu parkingowym przed sklepem pracownik wstawia zakupy klienta wprost do jego bagażnika. To czy dana placówka oferuje ww. usługi można sprawdzić na naszej stronie internetowej www.spar.pl – którą także odświeżyliśmy w pierwszym półroczu – gdzie aktualizujemy ich dostępność w poszczególnych miastach - dodaje.

Jakie plany ma sieć Spar w Polsce na następne półrocze? - Na dzień dzisiejszy pod szyldem Spar w Polsce funkcjonuje 216 placówek, a już 30 lipca będzie ich 217. Obecnie około 87 proc. naszych sklepów jest zarządzanych przez niezależnych Partnerów. Pomimo ogromnego wpływu pandemii na rynek handlu i całą gospodarkę, nasze plany rozwoju sieci sklepów nie uległy zmianom. Staramy się także przeprowadzać rebranding placówek pod szyldem Piotr i Paweł dokładnie w takim tempie, jaki zaplanowaliśmy w naszym harmonogramie, określonym jeszcze przed wybuchem pandemii. Proces rebrandingu sklepów Piotr i Paweł rozłożony jest na cały 2020 rok, aby zapewnić sprawność jego przebiegu. Spółka zakłada dysponowanie 400 sklepami w ciągu 5 lat w Polsce - informuje Członek Zarządu Spar Group.

więcej informacji:

SPAR RSS ALERT    /    Rob Philipson RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    marka własna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!