Spar Polska: Nasz program lojalnościowy podniósł wartość koszyka zakupowego
20% udziału w ogólnej sprzedaży z kartami programu Mój SPAR oraz średnio o 58% wyższy średni koszyk niż dla pozostałych transakcji w sklepie – takie wskaźniki deklaruje po pierwszych 3 miesiącach od uruchomienia prezentuje Program Lojalnościowy Mój SPAR, który wystartował 2 kwietnia 2019 r.

W programie lojalnościowym Mój SPAR klienci gromadzą punkty przyznawane podczas zakupów w dowolnym sklepie sieci SPAR, który przystąpił do programu, a następnie mogą wymieniać je na bony zakupowe o wartości 15, 25 lub 40 zł. Za każde wydane na zakupach 5 złotych, klienci otrzymują 1 punkt. Ponadto, za każde wydane 20 złotych naliczany jest dodatkowo 1 punkt bonusowy. Sklepy mogą przyznawać także punkty dodatkowe za zakup wskazanych produktów. Rejestracja do programu odbywa się online.
Firma podaje, że program spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów sieci.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Już po pierwszym kwartale funkcjonowania programu średnia liczba kart w sklepach biorących w nim udział osiągnęła wartość zbliżoną do uzyskanej w poprzednim programie lojalnościowym, który zastąpił. Sieć szacuje, że już w kolejnym kwartale liczba kart w sklepach uczestniczących w programie będzie wyższa niż miało to miejsce w ostatnim programie i to pomimo konieczności ponownej rejestracji w związku z wymogami RODO. W jednym ze sklepów już po pierwszym kwartale liczba wydanych nowych kart wyniosła aż o 37,52% więcej niż w poprzednim programie, cieszącym się wówczas dużym zainteresowaniem klientów - pisze sieć.
Czytaj więcej: Dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.