Spar Polska podjął decyzję o odświeżeniu obowiązujących standardów wykończenia wnętrz sklepów sieci. Pierwsze testy, zrealizowane w odpowiedzi na trendy w handlu, przeprowadzone zostały w krakowskim Spar Express przy ul. Stradomskiej i supermarkecie przy ul. Wielickiej. Po pozytywnym odbiorze zarówno przez klientów, jak i franczyzobiorców zapadła decyzja zastosowania nowości dla odświeżanych i nowo otwieranych sklepów - informuje sieć handlowa Spar.
Finalny kształt zmian elementów wystroju jest wynikiem wspólnej pracy ze Spar International. W celu optycznego powiększenia przestrzeni sklepu zastosowane zostały jaśniejsze blendy nad regałami. Zwiększone zostały również oznakowania graficzne działów. Zmieniono oznakowanie tekstowe działów poprzez zastosowanie czarnego koloru, dającego większy kontrast z jasną blendą oraz wprowadzenie nowej czcionki, spójnej z linią komunikacji „Moja okolica, mój Spar”. Dodatkowo mocniej wyróżnione zostały tzw. końcówki promocyjne, aby lepiej zwrócić uwagę na te strefy w sklepie.
Przeprowadzane zmiany są kontynuacją modyfikacji strategii wizerunkowej sieci, która rozpoczęła się już pod koniec października 2017 r. od wdrożenia nowej komunikacji marketingowej, opartej o hasło: „Moja okolica, mój Spar”. Aktualna komunikacja marki ma na celu podkreślenie polskości i dostępności lokalnych produktów oferowanych w sklepach sieci oraz szerokiego asortymentu produktów w niskich cenach, połączonego z wygodą codziennych zakupów. Dedykowane materiały POS nowej linii komunikacji dodatkowo uatrakcyjniać będą także nową wizualizację sklepów sieci.
Spar Polska obchodzi w tym roku 21-lecie istnienia w Polsce, jest obecny na polskim rynku od 1996 roku, a od 2010 roku należy do Grupy Kapitałowej Bać-Pol.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (0)