Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

SPAR z nową stroną internetową

Sieć sklepów SPAR uruchomiła nową stronę internetową. Witryna ma nową szatę graficzną oraz jest dostosowana do urządzeń mobilnych. Dodatkowo geolokalizacja pozwoli użytkownikowi automatycznie znaleźć najbliższy sklep i przejrzeć on-line gazetkę promocyjną.

SPAR z nową stroną internetową
Sklep Spar w Bilczy. Fot. materiały prasowe

Autor: pr/portalspozywczy.pl
Data: 25-01-2016, 13:50

Nowa strona została zaprojektowana od podstaw. Głównym zadaniem było uproszczenie layoutu, a w konsekwencji intuicyjna nawigacja.

- Zależało nam na zaproponowaniu naszym klientom strony zaprojektowanej według najwyższych standardów i obowiązujących trendów, jakie obserwujemy w internecie – tłumaczy Michał Zych, Dyrektor Marketingu SPAR Polska – Obecnie nasi Klienci mogą sprawdzić gazetkę w swoim sklepie także na urządzeniach mobilnych, z których coraz częściej korzystają.

Strona zapewnia geolokalizację klienta, dzięki czemu automatycznie zaproponuje najbliższy sklep i wyświetli przypisaną mu gazetkę regionalną. Nowa strona jest również responsywna, czyli wyświetla się bez problemu na urządzeniach mobilnych.

SPAR jest największą na świecie franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone charakterystycznym logo funkcjonują w 40 krajach, na 4 kontynentach. 12 tysięcy punktów obsługuje każdego dnia 12 milionów klientów.

SPAR Polska działa od 1996 roku, a od 2010 roku należy do jednej z największych grup dystrybucyjnych w kraju - Grupy Kapitałowej Bać-Pol. Sieć sklepów SPAR jest jedną z niewielu sieci handlowych działających na terenie Polski, która w stu procentach opiera się na polskim kapitale.

Ponadto, SPAR Polska zrzesza polskich przedsiębiorców i promuje lokalnych producentów żywności, integrując tym samym rodzimy handel tradycyjny. SPAR Polska jest dowodem na to, że sprawdzone standardy z zagranicy w połączeniu z polskim finansowaniem mogą zaowocować odnoszącą sukcesy i dynamicznie rozwijającą się siecią. Obecnie w kraju funkcjonuje ponad 200 punktów detalicznych oznaczonych charakterystycznym zielono-czerwonym logo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

SPAR RSS ALERT    /    sieci franczyzowe RSS ALERT    /    Bać-Pol RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • artmetic ekonsulting 2016-01-26 22:34:42
    Strony internetowe, projektowanie serwisów: artmetic.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.4.24
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!