• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Społem inwestuje w marki własne - cel 120 produktów. Innowacyjny projekt w realizacji

- W tym roku chcemy mieć ok. 30 produktów pod marką własną Społem, docelowo ma ich być 120. Na produkcję tych 30 wyrobów mamy już umowy z ośmioma producentami - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem.
  • Autor: ŁS, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-08-2011, 10:25
Społem inwestuje w marki własne - cel 120 produktów. Innowacyjny projekt w realizacji
Społem złożyło już wnioski o rejestrację marek dla kilku produktów, będą to m.in. makarony, ryże, kasze, pasztety, piwo czy przetwory owocowo-warzywne. Zastanawia się również nad mrożonkami.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Prezes KPHS ma nadzieję, że cała sieć społemowska włączy się w rozwój produktów private label. - Chcemy je sprzedawać wszystkim, nawet tym spółdzielniom, które współpracują z Emperią, poprzez Tradis i firmę PSD - jest ich ok. 50. Co ciekawe one już zadeklarowały udział w tym przedsięwzięciu. Markę własną Społem będzie można kupić tylko poprzez Platformę Handlową i określonych logistów. Mam nadzieję, że uda nam się w tej sprawie porozumieć z Tradisem i spółdzielnie będą mogły sprzedawać nasze produkty private label - tłumaczy Ryszard Jaśkowski.

Społem złożyło już wnioski o rejestrację marek dla kilku produktów, będą to m.in. makarony, ryże, kasze, pasztety, piwo czy przetwory owocowo-warzywne. Zastanawia się również nad mrożonkami.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • cinek 2011-08-25 22:11:00

    Według niego rozwiązaniem które pomorze w konkurowaniu z dyskontami są właśnie marki własne Społem. pomoże - bo pomagać a nie pomorze - bo region Polski nad morzem ty niedouczony pismaku tragedia !!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
  • kmicic 2011-08-26 07:31:58

    autor tego artykułu jest idiotą nie ma zielonego pojecia o temacie w/w kończ waść.... wstydu oszczędż....

    Odpowiedz
  • kupiec 2012-04-15 17:29:14

    Te rzeczone 30 produktów już można kupić w wybranych sklepach SPOŁEM!Są pod marką Lux,tak jak 240 sklepów pod tym brandem.Pojawią się też pod starym dobrym szyldem SPOŁEM-WKRÓTCE.

    Odpowiedz
  • nedpolams@op.pl 2012-05-06 21:23:45

    Społem i Przespołem , jestem zaszokowany tak genialna strategia , sczególnie ryżem jako marką własną. Zdecydowanie ten produk bedzie synonimem Społem. Nie widze sukcesu z taką strategia.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!