Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Spółki zwiększyły sprzedaż dzięki produkcji na zlecenie

Producenci żywności dzięki markom własnym znacznie poprawili ubiegłoroczne wyniki. Grupa Makarony Polskie zanotowały w 2009 r. łacznie 32 proc. wzrost sprzedaży, w przypadku samych marek własnych wzrost ten zbliżył się do 40 proc. Produkcja na zlecenie stanowi blisko 70 proc. obrotów spółki - czytamy w Rzeczpospolitej.


Autor: Rzeczpospolita
Data: 26-01-2010, 09:40

Marki własne napędziły również ubiegłoroczną sprzedaż grupy Pamapol. O jedną trzecią zwiększyła się sprzedaż mrożonek, które wyprodukowała na zlecenie sieci handlowych.

Jak czytamy w Rzeczpospolitej na zlecenie sieci produkują także największe firmy spożywcze w Polsce. Mięsny Animex produkuje m.in. dla Biedronki. Z tą siecią handlową w Polsce współpracują także czołowe spółdzielnie mleczarskie: Mlekpol i Mlekovita.

Sieci zlecają produkcję nie tylko podstawowych artykułów spożywczych ale np. również alkoholu. W 2009 r. o ok. 20 proc. sprzedaż marek własnych zwiększyła m.in. Domain Menada, winiarska spółka Belvedere.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA
PMPPamapol SA
BVDBelvedere S.A.

więcej informacji:

Makarony Polskie RSS ALERT    /    Pamapol RSS ALERT    /    Belvedere  RSS ALERT    /    Domain Menada RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    mrożonki RSS ALERT    /    wina RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.186.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!