• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Spółkom handlowym jest coraz trudniej. Sektor czeka konsolidacja

Spółkom z sektora handlu detalicznego w Polsce jest coraz trudniej. Na rynku jest coraz większa konkurencja, obserwujemy silną ekspansję dyskontów - mówią eksperci w rozmowie z serwisem wp.pl.
  • Autor: wp.pl
  • Data: 01-08-2012, 16:15
Spółkom handlowym jest coraz trudniej. Sektor czeka konsolidacja
Wśród sieci, które mogłyby uczestniczyć w konsolidacji rynku handlu w Polsce wymieniane są m.in. Tesco, Auchan i E.Leclerc

Sylwia Jaśkiewicz, analityk DM IDM SA ocenia, że największym problemem małych sklepów jest towarowanie czy uzyskiwanie rabatów od dostawców. Przypomina, że marże w sektorze są bardzo małe. Kluczem jest dobra logistyka.

Zdaniem Macieja Kabata, analityka DM Amerbrokers, szybko rozwijają się dyskonty, w ten sposób zwiększają presję na pozostałe sieci. Jego zdaniem nie można wykluczyć, że skończy się to konsolidacją rynku. Ocenia on, że dobrą pozycję mają Tesco, Auchan czy E.Leclerc, które mogą próbować łączyć się z innymi podmiotami. Również nie można wykluczyć, by delikatesy, jak Alma czy Piotr i Paweł, miały chęć na zwiększenie liczby sklepów - czytamy w serwisie wp.pl.

Przeczytaj także:

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jest decyzja sądu w sprawie wniosku o upadłość Bomi

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!