Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Tesco i Lidl kłócą się o logo. Kto ma rację? Zadecyduje sąd

  • Autor: oprac. PP za Reuters
  • Data: 08-02-2023, 08:56
7 lutego Tesco i Lidl wymienili oskarżenia o kopiowanie marek i oszukiwanie klientów w londyńskim Sądzie Najwyższym w sporze dotyczącym użycia w logo żółtego koła na kwadratowym niebieskim tle.
Tesco i Lidl kłócą się o logo. Kto ma rację? Zadecyduje sąd
Tesco i Lidl - ruszył proces o znak towarowy

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Lidl pozwał Tesco w 2020 roku, wkrótce po tym, jak lider rynku brytyjskiego, z 27,5-proc. udziałem, przyjął żółte koło na niebieskim tle, aby promować swój program rabatowy "Clubcard Prices".

Tesco i Lidl w sporze o znak towarowy

Niemiecka grupa dyskontowa twierdzi, że Tesco celowo skopiowało znak towarowy Lidla, aby wprowadzić w błąd klientów, aby myśleli, że ceny w obu sieciach są porównywalne.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!