Spowolnienie na europejskich rynkach FMCG

W pierwszym kwartale roku ceny produktów FMCG wzrosły jedynie o 0,7 proc., to najmniejszy wzrost od 2010 roku (wyniósł on wtedy 0,5 proc.), natomiast wolumen sprzedaży wzrósł o 0,8 proc. Obroty sprzedawców detalicznych wzrosły o 1,5 proc., co jest najniższym wzrostem w ostatnich trzech latach (w II kwartale 2013 roku było to 1,2 proc.).
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Więcej na dlahandlu.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Powiązane tematy:
-
Protest przed siedzibą TZMO: "wybierają pieniądze w zamian za życie ludzi"
-
Minimalny koszyk zakupowy w lutym droższy o 3,97 proc. niż rok temu
-
Handel: jakie zmiany przyniósł 2021 rok?
-
Miliardy rubli płynące do Rosji. Te koncerny wydawały krocie na reklamę
-
Jak wojna w Ukrainie zmienia rynek FMCG w Polsce?
-
Trendy 2022: Water footprint i niebieskie jedzenie
-
Bakalland: lepsze rozumienie konsumentów i konkurencji dzięki cyfryzacji
-
Lidl, Makro, E.Leclerc, Auchan - sierpień pod znakiem spadku cen
-
Wśród rekomendowanych marek Cukiernia Sowa, Allegro i Lidl
-
83 proc. firm z sektora FMCG zwiększyło zatrudnienie w pandemii
- Mleczarnia z Ciechanowa kupiła zakład w Ozorkowie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
komentarze (0)