Grupa Eurocash w swojej najnowszej prezentacji wskazuje, że dynamiczny rozwój sieci dyskontowych zagraża małym sklepom w Polsce. Firma prezentuje jak rosła sprzedaż największych sieci handlowych w Polsce w ubiegłym roku w porównaniu do lat 2009 i 2013.

Sprzedaż Biedronki w ubiegłym roku wyniosła 44 mld zł (32 mld zł w 2013 r. i 17 mld zł w 2009 r.).

Sprzedaż Eurocashu (Pro-Forma) wyniosła w 2016 r. 23 mld zł (19 mld zł w 2013 r. i 7 mld zł w 2009 r.).

Sprzedaż sieci Lidl to 14 mld zł (11 mld zł w 2013 r. i 5 mld zł w 2009 r.).

Tesco notuje sprzedaż na poziomie 11 mld zł (10 mld zł w 2013 r. i 9 mld zł w 2009 r.)

Sprzedaż Kauflandu w ubiegłym roku wyniosła 10 mld zł (8 mld zł w 2013 r. i 5 mld zł w 2009 r.).

Sieć Auchan (Auchan 2013 – pro forma Auchan + Real) notuje sprzedaż na poziomie 10 mld zł (11 mld zł w 2013 r. i 10 mld zł w 2009 r.)

Sprzedaż sieci Carrefour wyniosła w 2016 r. 9 mld zł (9 mld zł w 2013 r. i 6 mld zł w 2009 r.).

Intermarche notuje sprzedaż na poziomie 7 mld zł (5 mld zł w 2013 r. i 3 mld zł w 2009 r.)

Sprzedaż Żabki w ubiegłym roku wyniosła 6 mld zł (4 mld zł w 2013 r.)

Metro (Makro C&C) notuje sprzedaż na poziomie 6 mld zł (7 mld zł w 2013 r. i 9 mld zł w 2009 r.)

Dino zanotowało w 2016 r. sprzedaż na poziomie 3 mld zł (1,7 mld zł w 2013 r.)

Selgros notuje stabilną sprzedaż na poziomie 3 mld zł w 2009, 2013 i 2016 roku.

Więcej na dlahandlu.pl.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl