• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Sprzedaż Carrefoura w Polsce spadła o ponad 3 proc.

528 mln euro - tyle po trzech pierwszych miesiącach br. wyniosła sprzedaż sieci Carrefour w Polsce. To o 3,1 proc. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Także w całej Europie (bez Francji) zanotowano spadek - o 3,5 proc. Dzięki wzrostom w Ameryce Łacińskiej i Azji Grupa może cieszyć się jednak dodatnią dynamiką - wzrost całkowity sięgnął 2,1 proc.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-04-2011, 15:46
Sprzedaż Carrefoura w Polsce spadła o ponad 3 proc.
Lars Olofsson, dyrektor generalny Grupy Carrefour, fot. lexpress

- W I kw. Carrefour osiągnął solidny wzrost sprzedaży, utwierdzający rozpęd, którego nabraliśmy w 2010 roku. Był on generowany w dużej mierze przez rynki Ameryki Łacińskiej i Azji, szczególnie Brazylię i Chiny - zauważył Lars Olofsson, prezes Grupy.

W naszym kraju mniejsza sprzedaż niż rok temu to przede wszystkim efekt kalendarzowy (zwróćmy uwagę, że chociażby Wielkanoc w tym roku wypada o wiele później niż w 2010 r.).

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W regionie sprzedaż wyniosła 2,05 mld euro. To wynik o 3,2 proc. (przy zmiennym kursie wymiany walut) gorszy niż rok temu. Negatywny wpływ miała przede wszystkim sprzedaż w sklepach wcześniej istniejących (like for like), która zmalała aż o 5,3 proc.

W całej Europie, z wyjątkiem Francji, Carrefour wygenerował 7,76 mld euro, czyli o 3,5 proc. mniej niż rok temu. Na rodzimym rynku, we Francji, sieć poprawiła wyniki o 1,3 proc. osiągając sprzedaż w wysokości 9,92 mld euro.

O 12,9 proc., do 4,58 mld euro wzrosła sprzedaż w Ameryce Łacińskiej, w Azji zaś osiągnięto 2,44 mld euro, czyli o 7,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Łącznie na całym świecie grupa zanotowała 2,1-proc. wzrost sprzedaży sięgając 24,7 mld euro.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • gin z butelki 2011-04-15 17:31:33

    niech spada ......

    Odpowiedz
  • 222222222 2011-04-15 17:46:40

    Lidl i Leclerc rządza , dobra rada sprowadzcie francuzkie produkty marki wlasnej bo te poslkie na nie jadalne w eiksozsci przypadkow

    Odpowiedz
  • Edmund 2011-04-15 18:50:59

    Zatrudniajcie jeszcze mniej ludzi, przez te kosmiczne kolejki jeszcze więcej zarobicie. Omijam ich dużym łukiem, zresztą po znajomych widzę że nie tylko ja.

    Odpowiedz
  • ale le ble 2011-04-15 23:17:39

    osstro kibicuję dalszym spadkom

    Odpowiedz
  • Były klient 2011-04-17 20:47:13

    może w końcu wyniosą się z Polski. Amen. Ja po nich płakać nie będę. Od lat są cieniem samych siebie, tym samym chyba nie tylko ja omijam ich sklepy szerokim łukiem i nie daję od niepamiętnych czasów zarobić im na mnie choćby złotówkę.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!