Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Sprzedaż detaliczna: Ceny spadają, a rynek staje się coraz bardziej płaski

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 09-03-2016, 16:00
Z analizy agencji Melting Pot wynika, że największe cztery sieci w Polsce mają jedynie 33 proc. udziałów w rynku. Dla porównania we Francji jest to 68 proc., a w Wielkiej Brytanii 72 proc. Prowadzi to do morderczego wyścigu cen, promocji i ofert.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak podaje agencja Melting Pot, z raportu przygotowanego przez KPMG wynika, że w 2013 roku rentowność netto 9 z 15 największych sieci detalicznych nie przekroczyła 1 proc. 

Sieci coraz bardziej się do siebie upodabniają zarówno na poziomie lokalizacji, formatów, ceny i jakości.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!