• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Sprzedaż Impela przekroczyła w 2008 roku miliard złotych

Grupa Impel - polski dostawca usług outsourcingowych - osiągnęła w 2008 r. przychody ze sprzedaży na poziomie 1 mld zł, co oznacza wzrost w stosunku do ubiegłego roku o 113 mln zł. W 2008 r. Grupa wypracowała zysk operacyjny w wysokości 22 mln zł oraz zysk netto na poziomie 42,16 mln zł.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 26-02-2009, 12:53

Analiza wyników portfela usług Grupy Impel, wykazuje, że wszystkie jednostki biznesowe Grupy Impel zanotowały w 2008 r. wzrost przychodów ze sprzedaży. Dwie największe jednostki - Obsługa Nieruchomości (usługi porządkowe i techniczna obsługa nieruchomości) oraz Ochrona osiągnęły w 2008 r. sprzedaż odpowiednio: 426,95 mln zł i 386,32 mln zł i obie w stosunku do roku ubiegłego poprawiły rentowność uzyskując wyższe marże na nowych kontraktach.

- Zmieniająca się sytuacja rynkowa wynikająca ze wzrostu płacy minimalnej określiła nam kierunek działania oparty na pozyskiwaniu wyższych cen za usługi. Nasza pozycja rynkowa, doświadczenie i umiejętności zarządzania usługami wspierającymi funkcjonowanie przedsiębiorstw dają dobrą podstawę do negocjacji. Skutecznie i konsekwentnie renegocjujemy także dotychczasowe kontrakty. Nasi klienci rozumieją, że waloryzacje kontraktów są zdecydowanie najskuteczniejszym sposobem w optymalnym zarządzaniu kosztami przedsiębiorstwa. Rozpisywanie nowych przetargów lub pozyskiwanie innych dostawców, wiąże się z droższą wyceną usług - wyjaśnia Wojciech Rembikowski, wiceprezes zarządu Impel SA.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W styczniu 2009 Grupa zakończyła rozmowy z koncernem Autogrill, największym światowym dostawcą usług gastronomicznych oraz operatorem punktów usługowych dla podróżnych, o współpracy w ramach joint venture podpisując umowę powołującą nową spółkę Autogrill Polska, w której IMPEL posiada 49 proc. udziałów.

- Grupa IMPEL rozpoczęła kolejny etap rozwoju. Początek działalności firmy to wzrost organiczny i rozwój usług porządkowo-czystościowych oraz ochrony fizycznej. Pozyskanie środków giełdowych po udanym debiucie w roku 2003 pozwoliło nam na dokonywanie akwizycji, konsolidację rynku oraz rozwijanie kompetencji na wielu nowych rynkach usług. Trzeci etap to działania kapitałowe w wybranych liniach produktowych, zarówno w tych, które nie są głównym napędem naszej Grupy, jak i pozyskiwanie partnerów branżowych do usług, w których w krótkiej perspektywie czasu możliwy jest dynamiczny rozwój - dodaje Wojciech Rembikowski, wiceprezes IMPEL SA.

W bieżącym roku IMPEL prowadził będzie dalsze działania zmierzające do pozyskania inwestorów i partnerów biznesowych zaangażowanych w nasze działania operacyjne.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!