Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Sprzedaż pozapaliwowa na stacjach poprawia zyski Orlenu

Orlen liczy, że 2009 r. będzie najbardziej zyskownym w 10-letniej historii firmy. Marek Podstawa, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej PKN Orlen twierdzi, że wpływ na wyniki będzie miał rozwój sprzedaży pozapaliwowej - czytamy w Pulsie Biznesu.


Autor: Puls Biznesu
Data: 03-11-2009, 06:16

Jego zdaniem tegoroczny sukces finansowy sieci grupa będzie zawdzięczać głównie cięciu kosztów. Do tego doszła, oprócz rozwoju sprzedaży pozapaliwowej, ostra polityka marketingowa - podaje dziennik.

Mimo oszczędzania w III kw. sieć stacji Orlenu w Polsce sprzedała o ponad 6 proc. więcej niż przed rokiem. Marek Podstawa szacuje, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy sieć detaliczna zwiększyła udział w rynkach o ponad 1 pkt proc. - podaje Puls Biznesu. W Polsce Orlen ma już ponad 30 proc. udziału w rynku sprzedaży detalicznej paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PKN Orlen RSS ALERT    /    stacje paliw RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.146.10
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!